حل مشکلات و نیازهای مردم نیازمند تلاش همگانی است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه حل مشکلات و نیازهای مردم نیازمند تلاش همگانی است، افزود:باید زمینه حضور خیرین از استان های همجوار برای یاری نیازمندان استان فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد، ظهرامروز(19بهمن) در دیدار با مدیرکل کمیته امدد استان، اظهار داشت: کمیته امداد از اولین نهادهای انقلابی است که به دستور امام راحل برای رفع نیازها و مشکلات مردم محروم تأسیس شد.

 

آیت الله ملک حسینی، خدمت به محرومین و مستضعفین را در دین اسلام بسیار مهم دانست و گفت: کمیته امداد در جامعه نقش تأثیرگذار و به سزایی در حمایت از نیازمندان دارد و گام های ارزشمندی در جهت رفع محرومیت نیازمندان برداشته است.

 

وی افزود: توقعاتی که از نهادها و دستگاه های خدمت رسان داریم، برآوردن نیازها و مشکلات مردم است.


نماینده مردم استان کهگیلویه وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری افزود: مشارکت همگانی و مردمی در راستای رفع مشکلات نیاز هست و امید است که همه با همکاری و تعامل و توسعه مشارکت ها بتوان راهگشای مشکلات محرومین باشیم.

 

آیت الله ملک حسینی با بیان این که حل مشکلات و نیازهای مردم نیازمند تلاش همگانی است، تصریح کرد: باید جایگاهی پیدا شود تا زمینه حضور خیرین از استان های همجوار برای یاری نیازمندان استان فراهم شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد تأکید کرد: هدف ما رفع محرومیت در استان است و با توجه به حجم محرومیت ها در استان و منطقه، ما باید تلاش کنیم که در حد توان آن را رفع کنیم.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این دیدار، گفت: با توجه به حجم نیازهای محرومین، نیازمند همکاری و تعامل بیشتر همه مسئولین تمامی ادارات ،خیرین، بزرگان وافراد نیکوکار هستیم .

 

سید غلامرضا متقی گفت: اگر بانکها همکاری و همراهی خوبی داشته باشند می توان اشتغال را رونق بخشید تا با توانمند نمودن نیازمندان آنان را به خوداتکایی رساند.


پایان پیام/
 

کد خبر 341177

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha