کمک بیش از 700 میلیون ریالی خیرین به مددجویان کمیته امداد باشت

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باشت از کمک بیش از 700 میلیون ریالی خیرین نیکوکار به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در یک ماهه گذشته سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، حبیب اله باقرپور، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان باشت گفت: خیرین نیکوکار همواره از برنامه های کمیته امداد استقبال نموده و تاکنون کمک های قابل توجهی به نیازمندان تحت حمایت پرداخت کرده اند.

 

وی اظهار داشت: طی ملاقات حضوری و چهره به چهره با 30 نفر از خیرین نیکوکار در خارج از استان ضمن ارائه گزارش رسمی از وضعیت فقر منطقه و نیازمندی های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان باشت خواستار کمک همه جانبه به نیازمندان آبرومند شدیم.

 

باقرپور تصریح کرد: بحمدالله خیرین محترم از حرکت های موثر و اهداف عالیه کمیته امداد تقدیر و استقبال نموده و در این راستا کمک های قابل توجهی به این نهاد جهت ارائه خدمت به محرومین صورت پذیرفته است.

 

به گزارش اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)کهگیلویه وبویراحمد، مدیر کمیته امداد باشت عنوان کرد: در یک ماهه گذشته سال جاری تاکنون بالغ بر 400 میلیون ریال به صورت نقدی و همین طور مبلغ 380 میلیون ریال تحت عنوان کمک های خاص از طریق خیرین نیکوکار جمع آوری و به نیازمندان پرداخت شده است.

 

وی اظهار داشت: افزایش کمک های مردمی به این نهاد مقدس، نشات گرفته از حسن اعتمادی است که مردم و مسئولان نسبت به عملکرد کمیته امداد دارند و امید است که با همکاری مردم نیکوکار بتوانیم راهگشای مشکلات نیازمندان باشیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 342859

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha