واگذاری 236واحد مسکونی به مددجویان گیلانی/افتتاح 1035طرح اشتغالزایی

خبرگزاری شبستان: همزمان با دهه فجر 236 واحد مسکن مددجویی در گیلان افتتاح و در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار گرفت.

 

 به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، حسین علی محمدی، مدیرکل کمیته امداد گیلان در آئین افتتاح این واحدهای مسکونی که عصر روز گذشته(19 بهمن)به صورت نمادین در یکی از روستاهای رشت برگزار شد با بیان اینکه زیربناء هریک از این واحدها 46 متر مربع است، گفت: برای احداث این واحدها که در مجموع دارای 12 هزار و 663 متر مربع زیربناست 46 میلیارد و 808 میلیون و 500 هزار ریال از اعتبارات کمیته امداد، تسهیلات بانکی و آورده مددجو هزینه شده است.

 

  

وی ادامه داد: این تعداد واحد مسکونی در شهرستان‌های آستارا، آستانه اشرفیه، بندرانزلی، رضوانشهر، رودبار، رودسر، سیاهکل، صومعه سرا، فومن، لاهیجان، لنگرود، ماسال، تالش، املش، شفت و رشت به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد واگذار شد.

 

علی محمدی با بیان اینکه صاحبان این واحدها از معافیت امتیازات آب و برق و گاز نیز بهره مند شدند، اظهار کرد: همچنین در دهه فجر یک هزار و 35 طرح اشتغالزایی مددجویان گیلان افتتاح می شود.

 

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها 93 میلیارد و 150 میلیون ریال هزینه شده است.

 

علی محمدی با بیان اینکه به مناسبت سی و پنجمین جشن انقلاب اسلامی ایران یک ‌هزار و 35 سبد کالای رایگان با صرف هزینه 82 میلیون و 800 هزار تومان نیز بین خانواده‌های بیماران صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد گیلان توزیع شد، خاطرنشان کرد: همچنین به یک هزار و 35 زوج تحت حمایت گیلانی مبلغ 10 میلیارد و 350 میلیون ریال کمک هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج پرداخت شد.

 

در ادامه این مراسم فرماندار رشت نیز با قدردانی از تلاش‌های بی‌وقفه امدادگران کمیته امداد در رفع مشکلات نیازمندان، آنان را انسان‌های با اراده، متدین و عاشق خواند وگفت: این نهاد مقدس در بخش‍های مختلف توانسته خدمات شایانی را به محرومان ارائه کند و از جمله مهمترین آنها احداث مسکن برای خانواده‌های تحت حمایت است.

 

عظمتی از کمیته امداد به عنوان یکی از یادگارها و برکات نظام اسلامی و امام راحل(ره) یادکرد و افزود: همه دستگاه‌ها و نهادها باید با این نهاد همراهی کنند تا بتواند خدمات بهتر و بیشتری را به نیازمندان ارائه دهد.

 

پایان پیام/

کد خبر 341481

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha