پرداخت بیش از 13میلیارد ریال خدمات فرهنگی به مددجویان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد از پرداخت بیش از 13 میلیارد و 280 میلیون ریال در قالب خدمات فرهنگی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سید غلامرضا متقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد، صبح امروز (23بهمن) در مراسمی که با حضور دانش آموزان و دانشجویان در مجتمع فرهنگی شهدای یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهم ترین اقدامات و برنامه های کمیته امداد ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان تحت حمایت در زمینه های مختلف می باشد.

 

وی تعداد دانشجویان و دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد را 13 هزار و 557 نفر عنوان کرد و گفت: در این زمینه بیش از 6 میلیارد و 700 میلیون ریال جهت کمک هزینه شهریه دانشجویان در رشته های مختلف و بیش از 488 میلیون ریال جهت کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان هزینه شده است.

 

متقی از دیگر خدمات فرهنگی ارائه شده به مددجویان را ارائه آموزش در زمینه هایی از قبیل آموزش سرپرستان خانوار، جوانان در آستانه ازدواج، سوادآموزی و آموزش طرح فلاح برشمرد و بیان داشت: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک میلیارد و 372 میلیون ریال جهت آموزش 3 هزار و 290 مددجو پرداخت شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری اردوهای دانش آموزی، ارائه کمک به 452 دانش آموز در 7خوابگاه دانش آموزی، ارائه خدمات مشاوره به 47 نفر از مددجویان، هزینه های پرداختی برای یک هزار و 761 نفر در کانون های این نهاد با اعتباری بیش از 4میلیارد و 716 میلیون ریال خبر داد.

 

فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد نیز در جمع دانشجویان و دانش آموزان این مجتمع گفت:حضرت امام خمینی(ره) با انقلاب و احیاء اسلام عزتی برای مردم ایران بوجود آورد که همه جهانیان به آن غبطه می خورند.

 

سرهنگ محمد نصیرزاده یادآور شد: همه ما باید به علم و اخلاق مسلح شویم تا روز به روز بر عزت و اقتدار ایران اسلامی بیفزاییم و قدردان زحمات امام راحل(ره) و خون شهدا باشیم.

 

گفتنی است، در پایان این مراسم از تعدادی از دانشجویان و دانش آموزان مجتمع فرهنگی شهدای یاسوج تجلیل و هدایایی به آنان اهدا شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 342770

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha