پرداخت 4.2 میلیارد ریال کمک‌ هزینه تحصیلی به دانشجویان کردستانی

خبرگزاری شبستان: مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان از پرداخت چهار میلیارد و 228 میلیون ریال کمک‌ هزینه تحصیلی به دانشجویان زیرپوشش این نهاد در نیم سال اول تحصیلی در این استان خبر داد.

اصغر بنی‌اردلان، مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان  به خبرنگار شبستان در سنندج گفت: در نیم سال اول تحصیلی امسال اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و 228 میلیون ریال در راستای پرداخت شهریه و کمک هزینه تحصیلی از سوی این نهاد برای مددجویان زیرپوشش هزینه شده است.

 

وی ادامه داد: این میزان اعتبار به یک‌هزار و 802 دانشجوی زیرپوشش این نهاد اختصاص داده شده است.

 

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان با اشاره به حمایت این نهاد از بیش از 15 هزار دانشجو و دانش‌آموز، اظهار کرد: ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های این نهاد است.

 

بنی‌اردلان از دانشجویان به عنوان مهم‌ترین مخاطبین فرهنگی زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) نام برد و بیان داشت: پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی و آموزشی یکی از مهم ترین خدمات فرهنگی این نهاد مقدس به دانشجویان زیرپوشش است.

 

وی با بیان اینکه تلاش در راستای ارائه بستر برای ادامه تحصیل اقشار نیازمند از جمله اقدامات ارزشمند کمیته امداد امام خمینی(ره) است، گفت: افراد نیازمند زیادی با حمایت‌ها و کمک‌های این نهاد امروز از جایگاه‌ها اجتماعی بالایی برخوردار و به عنوان افراد موفق زندگی می‌کنند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 341498

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha