بهره برداری از 22 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد شهرستان باشت

خبرگزاری شبستان:با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد، قائم مقام کمیته امداد استان و مسئولان استانی و شهرستانی یک باب خانه در روستای گروس باشت برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی به نمایندگی از 22خانه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد امروز در این مراسم با بیان این که شهرستان باشت به لحاظ دستگیری از نیازمندان و یاری محتاجان همیشه پیشرو بوده، اظهار داشت: تاکنون 767 منزل مسکونی در سطح استان جهت احداث و تحویل به نیازمندان شناسایی و زمینه ساخت آن فراهم شده است.

 

ارسلان جلال‌ فرد با بیان این که به مناسبت گرامی ‌داشت ایام دهه فجر بیش از 94 باب منزل از این تعداد به مددجویان تحویل داده می ‌شود، افزود: البته تاکنون برخی از این منازل به صاحبان آنها تحویل داده شده است.

 

وی با اشاره به این که در این راستا 22 خانه برای مددجویان شهرستان باشت به بهره برداری رسیده است، تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای هر باب منزل با زیربنای 65 متر 132 میلیون ریال بوده که اعتبار کل 22 منزل نزدیک به 2میلیارد و 730 میلیون ریال می باشد.

 

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد توانمندسازی خانواده‌های نیازمند را یکی از اساسی ‌ترین اهداف کمیته امداد برشمرد و اذعان کرد: ایجاد اشتغال و پایداری مشاغل ایجاد شده و همچنین ایجاد سرپناهی امن برای مددجویان از عمده ‌ترین خدمات این نهاد در راستای توانمندسازی مددجویان است.


پایان پیام/

کد خبر 342120

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha