ساختار کمیته امداد معنوی و مردمی است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)کهگیلویه وبویراحمد، ساختار کمیته امداد معنوی و مردمی دانست و افزود: همه نهادها باید در راه خدمت به مردم و از بین بردن فقر به خصوص فقر فرهنگی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سیدغلامرضا متقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)کهگیلویه وبویراحمد، امروز(20بهمن) در نشست مشترک با شهردار یاسوج، گفت: شهرداری از دستگاه های خدمت رسان به همه اقشار می باشد و خدمات این نهاد بر کسی پوشیده نیست.

 

متقی اظهار داشت: کمیته امداد عام المنفعه است و به طریقی رابط بین مردم است و هدف جلب اعتماد همه مردم به این نهاد است.

 

وی تأکید کرد: در راستای خدمت رسانی بیشتر به محرومین و نیازمندان نیازمند تعامل با همه دستگاهها و نهادها هستیم تا بتوانیم خدماتی در شأن مردم به آنها ارائه دهیم.

 

این مسئول با اشاره به این که اگر کسی خوب کار کند ماندگاری بیشتری دارد، گفت: اگر بر خداوند توکل کنیم و نیت پاک باشد اهداف شدنی است و کارها مطلوب تر به پیش می رود.

 

وی با تشکر از شهرداری به جهت همراهی و همکاری های گذشته، گفت: خواهان رفع مشکلات درخصوص احداث یک باب ساختمان اداری برای اداره کل کمیته امداد استان هستیم.

 

شهردار یاسوج نیز در این نشست ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، همراهی و همکاری با کمیته امداد و مشارکت در برنامه های این نهاد را مایه افتخار دانست و گفت: کمیته امداد نهادی ویژه و خاص و گل سرسبد انقلاب است.

 

محمدعلی جاوید ضمن ابراز ارادت به امداد و امدادگری، در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به مددجویان اعلام آمادگی کرد.

 

وی همکاری و کمک به این نهاد مقدس و همچنین مددجویان تحت پوشش کمیته امداد را وظیفه همه نهادهای دولتی خواند و افزود: شهرداری یاسوج نیز در راستای این وظیفه خطیر در همه زمینه های امور شهری و خدمات رسانی آماده همکاری با کمیته امداد و مددجویان و افراد مستمند و بی بضاعت می باشد.

 

جاوید همچنین آمادگی شهرداری را در خصوص ساخت و سازها و احداث ساختمان اداری کمیته امداد استان اعلام کرد.

 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 341613

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha