پرداخت 8 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان زنجانی

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان زنجان از پرداخت هشت میلیارد ریال وام کارگشایی به مددجویان زنجانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، اصغر پناهی اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان زنجان در حمایت از مددجویان این نهاد سالانه بیش از 35 سرفصل خدماتی ارائه می دهد.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان تصریح کرد: خدماتی که کمیته امداد در حمایت از مددجویان انجام می‌دهد، شامل خدمات بهداشتی، درمانی و اشتغالزایی است.

 

وی همچنین با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی و مشاوره‌ای به مددجویان این نهاد افزود: خدماتی که کمیته امداد به مددجویان ارائه می‌دهد، براساس نیازهایی است که خانواده‌های تحت پوشش دارند.

 

پناهی در بخش دیگری از سخنان خود به مساعدت‌های موردی به منظور حل مشکلات فوری مددجویان نیز اشاره کرد و گفت: پرداخت وام‌های کارگشایی به مددجویان از جمله اقداماتی است که در این زمینه انجام می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان، وی با اشاره به اینکه تا پایان آذر ماه امسال به 946 مددجوی زنجانی وام کارگشایی پرداخت شده است، اضافه کرد: مبلغ هزینه شده در این راستا 8 میلیارد و 120 میلیون ریال است.

 

این مسئول با بیان اینکه وام های کارگشایی از جمله خدمات هدفمند کمیته امداد در حمایت از مددجویان است، اذعان داشت: این وام ها در راستا برطرف کردن مشکلات معیشتی، فرهنگی، تحصیلی و درمانی به صورت وام های قرض الحسنه به مددجویان پرداخت می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 341424

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha