رفع فقر و محرومیت در عرصه های گوناگون از مهمترین دستاوردهای انقلاب

خبرگزاری شبستان: امام جمعه شهرستان ابرکوه، مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی را رفع فقر و محرومیت در عرصه های فکری، فرهنگی و اقتصادی جامعه دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام والمسلمین حسینی، امام جمعه شهرستان ابرکوه، امروز ( 21 بهمن) در دیدار با امدادگران کمیته امداد امام خمینی (ره) و اعضای کانون جوانان پیروی ولایت شهرستان ابرکوه،ضمن تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت:رفع فقر و محرومیت در عرصه های فکری، فرهنگی و اقتصادی جامعه، از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران می باشد.


وی با بیان اینکه اگر با تامل در تاریخ بنگریم درمی یابیم که بعثت پیامبر (ص) حادثه ای برای نجات بشریت بود، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی حرکتی در راستای حفظ و نگهداری و نجات هویت و اصالت این بعثت بعد از گذشت نزدیک به یک و نیم هزاره از بعثت بود.


حسینی، دهه فجر را شیرین ترین و ماندگارترین خاطره هر ایرانی دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی در حقیقت یکی از زیباترین و ماندگار ترین حوادث تاریخ است و اگر کمی به عقب نگاه کنیم بعد از حادثه بعثت نبوی، ظهور انقلاب اسلامی از بارزترین حوادث اثر گذار در تاریخ اسلام و مسلمین بوده و سومین حادثه نیز ظهور منجی عالم بشیریت حضرت مهدی(عج) می باشد.

 

امام جمعه ابرکوه در ادامه خطاب به امدادگران و جوانان کانون پیروی ولایت، گفت: شما حضورتان در همه زمنیه های فرهنگی پر رنگ و نقش آفرین است .


وی یکی از سرفصل های توفیق کمیته امداد را سرفصل فرهنگی دانست و اظهار داشت: یعنی بر خلاف آنچه که در اذهان تداعی می کنند و نامهربانان تبلیغ می نمایند که کمیته امداد گداپروری می کند، حرکت شما نشان می دهد کمیته امداد فرهنگ سازی می کند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 341916

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha