حمایت از 747 خانواده نیازمند کرمانشاهی در طرح محسنین

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه، از حمایت خیرین از 747 خانواده نیازمند دارای شرایط خاص در طرح محسنین خبر داد.

سیامک پاکرو مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح محسنین از ابتدای سال جاری در استان، به خبرنگار شبستان گفت: در این طرح خیرین نیکوکار، خانواده های نیازمند و مستضعف دارای شرایط خاص را مورد حمایت قرار می دهند.
 

وی رویکرد اصلی این طرح را آن توجه به حفظ شان و بنیان خانواده با گشودن چتر حمایتی و انفاق مدارانه جامعه عنوان کرد و افزود: طرح محسنین مرتبط با خانواده های نیازمندی است که در همه ابعاد زندگی دچار مشکلات عدیده ای هستند.
 

پاکرو، با بیان اینکه این خانواده ها تحت حمایت کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) قرار دارند، اعلام کرد:747 خانواده نیازمند دارای سالمند، بیماران صعب العلاج، از کار افتاده و زنان سرپرست خانوار مشمول این طرح هستند.
 

وی در خصوص چگونگی مشارکت خیرین در این طرح از مساعدت مالی به خانواده های نیازمند در قالب پرداخت ماهیانه 300 هزار ریال به این خانواده ها خبر داد و گفت: هریک از خیرین نیکوکار در صورت تمایل می توانند بیش از یک خانواده را تحت حمایت خود قرار دهند.
 

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به آمادگی این نهاد جهت ثبت نام از خیرین برای مشارکت در این طرح و یاری رسانی به خانواده های نیازمند، اظهار داشت: علی رغم اینکه زمان زیادی از اجرای طرح نمی گذرد، نتایج ارزشمند و ثمر بخشی به دنبال داشته است.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 340677

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha