برگزاری شب شعر قرآنی در شیراز همزمان با اجرای مسابقات کشوری قرآن

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از اجرای شب شعر قرآنی در ایام برگزاری مسابقات قرآنی کشور خبر داد و گفت: توانمندی های قرآنی معرفی شود تا برگزار کنندگان و مردم هم از این توانمندی مطلع شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، احمد همتی بوشهری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز (15بهمن) در نشست مشترک مدیران، سردبیران و اصحاب رسانه فارس که در خصوص مسابقات قرآنی برگزار شده بود، گفت: تغییر نگرش در نظام های سیاسی و همچنین توجه به دین و سیاست توامان یکی از دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی است.


وی با اشاره به اینکه اتفاقات اخیر سوریه، تصریح کرد: مشکلات امروز سوریه به علت کمبود وجود ولایت در عرصه ها سیاسی جامعه آن کشور است که عدم توجه به رهبری فقیه باعث می شود که خروجی آن القائده باشد که دین را بدون ولایت دارند.


همتی بوشهری اظهار داشت: توفیق به مردم فارس رو کرده است که خود را به خود قرآن نزدیک تر کنیم و شهر و دیارمان با قرآن نورانی و منور شود علیرغم هزینه های زیاد سعی کردیم نمایشگاه ها و برنامه های قرآنی ایجاد شود تا باقیات صالحاتی برای آینده ما باشد.


وی بر لزوم تمسک به قرآن تاکید و تصریح کرد: همین که چراغ قرآن در رسانه ها روشن باشد و تمام دستگاه های باید برای این مسابقات گام های موثری بردارند.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از اجرای شب شعر قرآنی در ایام برگزاری مسابقات خبر داد و گفت: توانمندی های قرآنی معرفی شود تا برگزار کنندگان و مردم هم از این توانمندی مطلع شوند.


پایان پیام/

کد خبر 339853

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha