حضور 175 اثر در نخستین جشنواره شعر نماز استان یزد

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره ارشاد شهرستان مهریز از ارسال بیش از 175 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره استانی شعر نماز در یزد خبر داد.

سید رضا آقایی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز در گفتگو با خبرنگار شبستان از یزد، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره استانی شعر نماز در شهرستان مهریز گفت: 175 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.


وی افزود: این اشعار با موضوعات نماز و شهدا در دفاع مقدس، نماز و سبک زندگی اسلامی، نماز و فرهنگ و هنر، نماز و رشد و تعالی، نماز و جوانان ارسال شده است.


آقایی، زمان اختتامیه این جشنواره را 15 بهمن ماه اعلام کرد و گفت: به نفرات اول تا چهارم این جشنواره تندیس جشنواره، لوح تقدیر به همراه کارت هدیه تا مبلغ پنج میلیون ریال اهدا می‌شود.


وی هدف از برگزار این جشنواره را خلق و تولید آثار هنری توسط هنرمندان با رویکرد دینی به ویژه نماز، شناسایی استعدادهای ادبی و هنری جامعه هنرمندان در راستای صیانت و پاسداشت از سرمایه‌های علمی‌و هنری، بهره‌مندی از نظرات هنرمندان کشور و استفاده از ظرفیت بالای هنر در گسترش فرهنگ نماز اول وقت دانست.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز اظهار داشت: برپایی نمایشگاه آثار هنری با موضوع نماز، عرضه محصولات فرهنگی و غرفه پاسخگویی به شبهات دینی از جمله بخش های جنبی این جشنواره می باشد.


وی گفت: این جشنواره به همت اداره ارشاد شهرستان مهریز و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 339858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha