افتتاح 13 پروژه در شهرستان لنده

خبرگزاری شبستان: با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد 13 پروژه با اعتبار 15 میلیارد ریال در لنده افتتاح و کلنگ زنی شد که سه طرح ساماندهی گلزار شهدا با اعتبار440 میلیون ریال از طرح های افتتاحی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، دکترسید موسی خادمی، استاندار کهگیلویه وبویراحمد، ظهرامروز(15بهمن) در آیین افتتاح ساختمان اداره بنیاد شهید شهرستان لنده و در جمع خانواده شهدا این شهرستان خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران را افتخاری بزرگ، رسالت دینی و انقلابی دانست و اظهار داشت: ضمانت استراتژی این انقلاب اصول، شرایط و موازینی دارد که از اسلام در خودش پروراند و چون سندی در اختیار تمام ملل دنیا قرار داده است.

 

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) فقیهی استثنایی در14 قرن اخیر بود که در تمامی حوزه ها به خصوص مسائل اخلاقی، تربیتی و فکری همه جانبه نگر بود و اسلام را دین جامع، قانون و احکام الهی حاکم بر جامعه اسلامی را کلید حل مشکلات و راه نجات بشریت از بن بست ها و ظلمات می دانست.

 

خادمی، بر پاسداشت مقام ایثار و شهادت و خدمت و تکریم بیش از پیش به خانواده های شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: خانواده معظم شهدا میراث دار انقلاب اسلامی و این نظام دینی هستند.

 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تبریک ایام الله دهه فجر سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تصریح کرد: تکریم خانواده شهدا رسالتی همگانی است زیرا انقلاب از برکت خون شهدا دوام و پایدار ماند.

 

خادمی، بر توجه ویژه دولت تدبیر و امید به مقام شهدا و خانواده ایثارگران اشاره کرد و گفت: با هیچ خدمتی نمی توان از مقام شهداء و خانواده معظم آنها تجلیل کرد.

 

بنابراین گزارش؛ با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد 13 پروژه با اعتبار 15 میلیارد ریال در لنده افتتاح و کلنگ زنی شد که سه طرح ساماندهی گلزار شهدا با اعتبار440 میلیون ریال از طرح های افتتاحی بود.

 

همچنین رضا عتدالت مند به عنوان اولین رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده معرفی شد.

 

گفتنی است، شهرستان تازه تاسیس لنده با 20 هزار نفر جمعیت، 98 شهید، 325 جانباز و هفت آزاده تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

 

پایان پیام/



 

کد خبر 339880

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha