آغاز اکران فیلم‌ های جشنواره فجر در یاسوج

خبرگزاری شبستان: معاون هنری و سینمایی ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از آغاز اکران فیلم ‌های جشنواره فجر در یاسوج با اکران فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، محمدعلی پیرسبزی، معاون هنری و سینمایی ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، عصرامروز(15بهمن) در نشست با خبرنگاران با گرامی داشت دهه فجر اظهار داشت: به همت همکاران در فرهنگ و ارشاد اسلامی موفق شدیم پرچمدار برگزاری جشنواره فجر در استان باشیم.


پیرسبزی به روند برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: این فیلم ‌ها که شامل 20 اثر بوده روزانه چهار سانس را به خود اختصاص داده ‌اند و از چهارشنبه 16 بهمن ‌ماه به مدت 10 روز در معرض نمایش قرار خواهند گرفت.


وی از حضور منتقدین استانی و کشوری سخن به میان آورد و افزود: این منتقدین پس از نمایش هر فیلم روزانه دو اثر را مورد نقد و بررسی قرار خواهند داد.


این مسئول هنری به تعداد 213 صندلی در سالن سینما اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به تعداد کم صندلی‌ ها توانستیم 80 بلیت را به اصحاب رسانه اختصاص دهیم.


وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد فروش بلیت ‌ها گفت: تاکنون آماری از تعداد فروش بلیت‌ ها به دست ما نرسیده و از این که اسامی فیلم ‌ها را دیر در اختیار ما قرار دادند بسیار گلایه‌ مندیم.


پیرسبزی در ارتباط با قیمت فروش بلیت ‌ها افزود: قیمت پیشنهادی برای فیلم‌ ها از سوی مرکز هشت هزار تومان بود که با رایزنی ‌های صورت گرفته از سوی مسئولان استانی این میزان به پنج هزار تومان کاهش یافت.


معاون هنری و سینمایی ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تلاش ما برای برگزاری جشنواره فیلم در استان از سه سال گذشته آغاز شد اما برای تأیید نهایی برگزاری جشنواره فیلم در استان، پنج ماه تلاش مستمر داشتیم تا این اتفاق صورت گیرد.


پیرسبزی از آغاز اکران فیلم ‌های جشنواره فجر در یاسوج با اکران فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» در روز 16 بهمن و در سالن سینمای اداره ‌کل ارشاد اسلامی واقع در بلوار معلم یاسوج خبر داد.

 

وی در پایان با تشکر ویژه از اصحاب رسانه گفت: امیدواریم با همکاری همه مردم استان در برگزاری جشنواره جواز حضور در برنامه ‌های آتی را به دست آوریم.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 339889

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha