جشن انقلاب اسلامی در مساجد آران و بیدگل برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از برگزاری جشن انقلاب اسلامی با حضور اعضای کانون‌های مساجد این شهرستان خبر داد.

میثم نمکی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان به مناسبت ایام دهه فجر اظهار داشت: جشن انقلاب کانون ‌های مساجد شهرستان آران و بیدگل با حضور پیشکسوتان انقلاب همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در آران و بیدگل برگزار می شود.


وی افزود: در این برنامه که از سوی کانون زینبیه شهرستان برگزار می‌شود، اعضای کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان حضور پیدا کرده و سی‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارند.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل بیان داشت: در این مراسم اعضای 53 کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان حضور پیدا کرده و برنامه‌های شاد و سخنرانی در آن برگزار می‌شود.


وی ادامه داد: همچنین اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان به صورت ویژه در مراسم راهپیمایی "22 بهمن" حضور پیدا می‌کنند و با فریاد الله اکبر بار دیگر با آرمان های امام(ره) و شهدا تجدید میثاق می کنند.


نمکی با اشاره به اهمیت توجه به یادآوری دوران انقلاب اسلامی تصریح کرد: همه باید از فرصت دهه فجر که یک رویداد ملی و غرورآفرین به شمار می‌رود، استفاده کرده و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با ارائه برنامه های اعتقادی و فرهنگی می‌توانند در این زمینه نقش مهمی ایفا کنند.


پایان پیام/

 

کد خبر 339959

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha