زنان نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان با اشاره به اینکه زنان نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، گفت: جشن انقلاب ویژه بانوان در گلپایگان برگزار می شود.

محمدحسین محمدی فشارکی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه زنان درپیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزائی داشتند و امروز هم با توانمندی های خود در بخش های مختلف توانسته اند عزت و سربلندی برای کشور به ارمغان بیاورند، همایش بانوان شهرستان گلپایگان به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی" 19 بهمن" از ساعت 10 صبح در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار می‌شود.


وی افزود: در این همایش که با همکاری فرمانداری شهرستان برگزار می‌شود، یکی از سخنرانان کشوری پیرامون انقلاب اسلامی سخنرانی می‌کند.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان تصریح کرد: این همایش با حضور نزدیک به 350 نفر از بانوان تاثیرگذار و نخبه شهرستان و افرادی که در ایام انقلاب اسلامی، از فعالان به شمار می‌رفتند، برگزار می‌شود.


محمدی فشارکی به لزوم توجه به حضور زنان در جامعه اشاره کرد و افزود: متاسفانه زوایای فعالیت بانوان در انقلاب اسلامی و فعالیت‌های بعد از انقلاب در سال‌های گذشته کمتر دیده شده بنابراین برگزاری این همایش‌ها باعث آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی و حضور فعال بانوان در شهرستان است.


پایان پیام/

 

کد خبر 339977

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha