اخبارکوتاه اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی

خبرگزاری شبستان: یک باب منزل مسکونی به ارزش یک میلیارد ریال وقف مسجد جامع نغندر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، واقف خیر اندیش علیرضا صالحی نیم دانگ مشاع ازشش دانگ یک باب منزل مسکونی به زیر بنای 150 متر مربع در 3 طبقه واقع در قریه نغندر را وقف مسجد جامع این روستا نمود.


وقف مذکور در راستای استفاده انتفاعی نظیر سکونت امام جماعت، سکونت خادم, ایجاد دارالقرآن،فعالیت های علمی و کانون فرهنگی و یا استفاده منفعتی برای عموم شیعیان اثنی عشری نمود.


****
بازدید دانش پژوهان موسسه آموزش عالی حوزوی تربیت مدرس قم از بقاع متبرکه خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، 42نفراز دانش پژوهان موسسه آموزش عالی حوزوی تربیت مدرس قم از بقاع متبرکه و موقوفات شاخص استان خراسان رضوی بازدید می کنند.


42 نفر از دانش پژوهان موسسه آموزش عالی حوزوی تربیت مدرس استان قم از بقاع متبرکه اباصلت، یاسر و ناصر(ع) وبرخی بقاع متبرکه وهمچنین موقوفات شاخص از جمله موقوفه عبدالله رضوی بازدید می کنند.
 

این بازدید با هدف شناخت بقاع متبرکه و موقوفات شاخص استان در روز چهارشنبه 16 بهمن ماه انجام می شود.


****
ویژه برنامه‌های دهه فجر در حرم امامزادگان طرقبه برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت‌الاسلام سیدعبدالحمید رحمانی ، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه طرقبه‌شاندیز از آغاز برگزاری ویژه برنامه‌های‌ دهه فجر انقلاب اسلامی در آستان مقدس امامزادگان ناصر یاسر(علیهماالسلام) این شهرستان خبرداد.

 

حجت‌الاسلام رحمانی با بیان اینکه دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام است و این دهه در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین کننده و یکی از بزرگترین رویدادهای قرن در کشور و جهان بود،اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا، تکریم خانواده‌های شهدای انقلاب و دفاع مقدس باید همیشه مدنظر قرار گیرد.


وی با بیان اینکه همایش هنرمندان و بیداری اسلامی همراه با تقدیر از هیئات مذهبی و رونمایی از فیلم شله در روز 20 بهمن با حضور هنرمندان این شهرستان برگزار می‌شود، افزود:همایش عفاف و حجاب نیز با حضور 250 نفر از دانش‌آموزان دختر بخش تبادکان و تقدیر از دانش‌آموزان محجبه از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 340007

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha