تذکربه اختصاص بودجه‌ای تحت عنوان پروژه‌های حوزه‌های انتخابیه نمایندگان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بررسی کلیات لایحه بودجه 90 نسبت به اختصاص بودجه‌ای تحت عنوان بودجه پروژه‌های حوزه‌های انتخابیه نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق تذکر شفاهی دادند.

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری شبستان، عیسی جعفری، نماینده بهار و کبودرآهنگ در ادامه بررسی کلیات لایحه بودجه 90 در تذکری آیین‌نامه‌ای گفت: ذهنیتی که وارد شده است هم در جداولی است که در لایحه ذکر شده است و هم در اعمال نظری است که در کمیسیون تلفیق صورت گرفته است.

 

وی اظهار کرد: متأسفانه تعداد زیادی از پروژه‌هایی که در مصوبات کمیسیون تلفیق نبوده است در گزارش این کمیسیون با مبالغ کلان اضافه شده است و کسی نیز جوابگو نیست.

 

لاریجانی گفت: ما این مورد را بررسی کنیم که اگر مصوبه کمیسیون تلفیق باشد بررسی می‌شود و اگر مطابق آیین‌نامه مصوبه کمیسیون نباشد، حذف می‌شود.

 

همچنین محمدرضا خباز، نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی در تذکری مشابه گفت: در سال گذشته نیز مشابه همین امر در گزارش کمیسیون تلفیق آمده بود که ما ضمن اعتراض خواستیم که به این موارد رسیدگی شود ولی آن را برای آخر لایحه گذاشتند که بررسی نشد.

 

وی اظهار کرد: تعدادی پروژه اضافه شده است که باید در مورد آنها توضیح داده شود.

 

لاهوتی، نماینده لنگرود و صادق، نماینده آستانه اشرفیه در این مورد تذکراتی دادند که لاریجانی گفت به اداره قوانین گفته‌ایم که این مورد را بررسی کنند و ببینند آیا جزء مصوبات کمیسیون بوده‌اند و یا نه.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 34007

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha