حضور86 نفرازبرگزیدگان بیست وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن روستادرمشهد

خبرگزاری شبستان: دبیر اجرایی بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم روستائیان و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی کشور از راه یافتن 86نفر به مرحله کشوری مسابقات قرآن روستائیان و عشایر کشور خبر داد.

حسن مصطفی نژاد، دبیر اجرایی بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم روستائیان و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی کشور، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد، اظهار داشت: مرحله اول این مسابقات در سطح دهستان و با شرکت 2 هزار و 600 نفر در سطح کشور آغاز شد.


وی با اشاره به اینکه نفرات برتر سطح دهستان به مرحله شهرستان و سپس استانی و پس از آن به مرحله کشوری راه یافتند، گفت: در سطح کشوری 86 نفر به رقابت می پردازند.


مصطفی نژاد با بیان اینکه این دوره از مسابقات در سه رشته برگزار می شود، تصریح کرد: در مرحله پایانی این مسابقات 22 نفر در رشته حفظ کل خواهران، 19 نفر حفظ کل برادران، 25 نفر در رشته قرائت برادران و 22 نفر در رشته درک مفاهیم خواهران شرکت کرده اند.


وی با اشاره به اینکه در مراسم اختتامییه بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم روستائیان و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی کشور نفرات اول تا سوم هر رشته انتخاب خواهند شد، تاکید کرد: از 12 نفر برتر تقدیر خواهد شد.


دبیر اجرایی بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم روستائیان و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی کشور اشاره ای به برگزاری مراسم اختتامییه این دوره از مسابقات (17 بهمن) در محل سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان داشت و ابراز کرد: این مراسم  با حضور آیت الله علم الهدی،امام جمعه مشهد برگزار می شود.
پایان پیام/
 

کد خبر 340172

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha