برگزاری مسابقات فوتسال جام ولایت در دهه فجر

خبرگزاری شبستان: مسابقات فوتسال جام ولایت به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام مهدی همتی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان ایلام، صبح امروز(16 بهمن) در مراسم افتتاح این مسابقات، اظهار کرد: دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.


وی، با بیان اینکه در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمار می رود، افزود: وحدت ملت باعث می‌شود که همواره در برابر دشمنان این نظام ایستادگی کنیم.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان ایلام، ابراز کرد: تبیین پیشرفت‌های علمی در کنار همه این برنامه‌ها، نیز می‌تواند مردم را با پیشرفت‌های ایران اسلامی در طول 35 سال گذشته آشنا کند.


حجت الاسلام همتی، تصریح کرد: لزوم تبیین پیشرفت‌های امروز بیش از گذشته احساس می‌شود و همین موضوع، رسالت رسانه‌ها را در تحقق این مهم، سنگین‌تر کرده است، از طرفی تببین عزت ملی کشور هم جزو اولویت‌هایی است که باید این روزها به آن توجه شود.


وی، گفت: هدف از برگزاری مسابقات ورزش این است که روحیه نشاط وشادابی در بین جامعه دانشگاهی فعال وپویا گردد وورزش وتندرستی یکی از مزایای زندگی است.


همتی، یادآور شد: با همکاری و مساعدت ریاست دانشگاه دکتر عباسی برنامه ریزی لازم برای برگزاری مسابقات جام ولایت دراین واحددانشگاهی تدارک دیده شده است.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان ایلام، گفت: دراین دوره از مسابقات هشت تیم از شهرستانهای مختلف استان ایلام در سه گروه اساتید، دانشجویان وکارکنان به رقایت به هم می پردازند.


وی، افزود: ورزش هم در فرهنگ دینی ما از یک تاریخ و ریشه ارزشمندی برخوردار بوده و هر فعالیتی اگر ورزش در کنارش نباشد مردود است.


در ادامه این مراسم، باسم پورسعید، رئیس پردیس علوم تحقیقات ایلام باتبریک ایام دهه فجر، گفت: هدف از برگزاری مسابقات تقویت روحیه فردی و گروهی و هم‌افزایی سازمانی بوده و امیدواریم نتیجه جام ولایت اتحاد شادابی یکرنگی و سلامتی است.


وی، اظهار کرد: هدف از اجرای این برنامه ورزشی اخلاق محوری و پاسداشت دهه مبارک فجرمی باشد وقهرمان واقعی تیمی است که اخلاق مداری را در اولویت خود قراد دهد.


پایان پیام/

 

کد خبر 340180

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha