وفاق  مردم و رهبری مهمترین رمز موفقیت انقلاب اسلامی

خبرگزاری شبستان: مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری شهید احمد جعفری روستای کارتیج کلا شهرستان سیمرغ وجود مردم و رهبری در کنار هم را مهمترین رمز موفقیت انقلاب اسلامی دانست.

احمد جعفری، مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری شهید احمد جعفری شهرستان سیمرغ روستای کارتیج کلا امروز(17بهمن) در گفتگو با خبرنگار شبستان خاطر نشان کرد: با نظر کردن به سیره ناب شهدا و امامان معصوم درمیابیم که نباید مساجد را خالی کنیم.

 

وی افزود: با عملی شدن این مهم می توان به وصیای امام شهدا جامعه عمل پوشاند و در راستای تحقق اهداف نظام گام برداشت.

 

جعفری با بیان اینکه کانون های فرهنگی و هنری به دلیل همجواری با مساجد نقش تعالی بخشی به نظام مقدس و دستاورد های انقلاب را به خوبی ادا می کنند، افزود: این کانون ها موجب می شوند جوانان و نوجوانان در کنار مسائل دینی شناخت و معرفت الهی یابند و نسبت به آرمان های نظام و انقلاب تعصب داشته باشند.

 

این مسئول خاطر نشان کرد: جوانان و نوجوانان امروز مملکت ایران آینده سازان واقعی جامعه فردای ایران هستند لذا بایستی در زمینه اطلاع بخشی به جوانان سرمایه گذاری شود و مسئولان این امر را دست کم نگیرند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری شهید احمد جعفری روستای کارتیج کلا شهرستان سیمرغ در ادامه با اشاره به اینکه برنامه های دهه فجر تداعی کننده دوران انقلاب است، عنوان کرد: اهداف تربیتی و دینی در کنار مساجد و در کانون های فرهنگی و هنری مساجد شکل و سیاق خاصی دارد .

 

جعفری با بیان اینکه نقش ولایت فقیه و دستیابی به موفقیت های ارزشمند در عرصه های مختلف برکسی پوشیده نیست، گفت: وجود رهبری عادلانه و شجاع موجب کامیابی ایران اسلامی شده است که این مهم باید در تمام مراحل زندگی به صورت کاربردی وجود داشته باشد.

 

وی وجود رهبری و مردم در کنار هم را مهمترین رمز موفقیت انقلاب اسلامی اعلام و خاطر نشان کرد: پیروی از ولایت فقیه به منزله اطاعت از امام زمان(عج)است.

 

جعفری در خصوص جذب جوانان و نوجوانان اظهار کرد: کتاب و کتابخوانی عامل مهمی در خصوص جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به مراکز فرهنگی به ویژه مساجد هستند.

 

وی با تاکید بر گرامیداشت دهه مبارک فجر در کانون های فرهنگی و هنری مساجد به جهت تبیین نقش مسجد در روند شکل گیری انقلاب از برگزاری نمایشگاه کتاب و مسابقه کتابخوانی، خلاصه نویسی کتب مرتبط با دهه فجر، جشنواره های مختص به دهه فجر، مراسم جشن انقلاب و مسابقات ورزشی و فرهنگی به عنوان برنامه های شاخص کانون فرهنگی و هنری شهید احمد جعفری روستای کارتیج کلا شهرستان سیمرغ در دهه فجر یاد کرد.


جعفری همچنین از برگزاری مسابقات طناب کشی به مناسبت 22بهمن در این کانون خبر داد.


پایان پیام/

 

 

کد خبر 340441

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha