جشنواره فیلم فجر در استان فارس گشایش یافت

خبرگزاری شبستان: همزمان با دهه مبارک فجر، جشنواره سیزدهم فیلم فجر فارس شب گذشته با حضور علاقه مندان به هنر سینما در شیراز گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، دکتر کمال فیروزآبادی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس، شب گذشته (16 بهمن) در مراسم افتتاحیه سیزدهمین جشنواره فیلم فجر فارس گفت: خانواده ها از فیلم هایی که مبتنی بر ارزش بخواهد نشان داده شود، استقبال می کنند.


وی با اشاره به اینکه در خارج از کشور فیلم های ایرانی مورد توجه قرار می گیرد، اظهار داشت: نظام شرق و غرب دیگر فرهنگ را زیر بنا نمی دانند و رو بنا می دانند و اقتصاد را زیر بنا می دانند که تلاش می کنند که به سود برسند و هرچه سود بیشتر در آن باشد را قابل توجیه می دانند.


این مقام مسئول با یادآوری اینکه نظام سرمایه داری برای رسیدن به سود هر فیلم و فرهنگی را که به پایداری نظام سرمایه داری کمک کند، گسترش می دهد، اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی سود را همه هدف نمی داند بلکه از خودگذشتگی و اخلاق را به عنوان زیر بنا مطرح می کند و از این رو مردم دیگر کشورها دوست دارند تا با فرهنگ ما آشنا شوند.


بر اساس این گزارش در ادامه، احمد همتی بوشهری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: قریب به 50 درصد رشد علمی در کشور مبیین دستاوردهای عظیم نظام اسلامی است.


خاطر نشان می شود، جشنواره سیزدهم فیلم فجر فارس از شب گذشته آغاز شد تا 25 بهمن در سینما سعدی و تالار حافظ شیراز پذیرای علاقمندان به هنر هفتم خواهد بود.


پایان پیام/

کد خبر 340490

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha