وقف 160متر مربع زمین در تخم بلوط هلیلان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، از وقف 160 مترمربع زمین با نیت ساخت خانه عالم در روستای تخم بلوط هلیلان از توابع شهرستان چرداول خبر داد.

حجت الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام، صبح امروز(17 بهمن) در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ایلام، اظهار کرد: اهالی نیکوکار منطقه تخم بلوط هلیلان زمینی به مساحت 160 مترمربع خریداری و آن را با نیت ساخت خانه عالم وقف کردند.


وی، با بیان اینکه زمین مذکور در محوطه حسینیه این منطقه واقع شده است، تصریح کرد: با توجه به استقبال مردم برای استقرار روحانی، مبلغ دینی و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در این منطقه اهالی اقدام به خریداری و وقف این میزان زمین کردند.


مدیرکل اوقاف و امر خیریه استان ایلام، یادآور شد: زمین مذکور به همت دانشجویان گروه های جهادی دانشگاه امام صادق (ع) در آینده ای نزدیک ساخته می شود.


حجت الاسلام کاروند، با اشاره به ضرورت ترویج سنت حسنه وقف در بین اقشار مختلف مردم، ابراز کرد: وقف آثار و برکات ماندگاری برای وقف کننده و سایر اقشار مردم در جهت برخورداری منافع دنیوی و اخروی آن دارد.


وی، در پایان از عموم مردم استان ایلام خواست که در صورت تمکن در راستای توسعه فرهنگ دینی و اسلامی و ترویج شعائر مذهبی در این سنت حسنه مشارکت کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 340527

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha