آیین افتتاحیه جشنواره فیلم فجر استانی به دلیل شرایط بد جوی لغو شد

خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، گفت: آیین افتتاحیه نخستین جشنواره فیلم فجر استانی به دلیل شرایط بد جوی لغو شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، علی چشمه نور، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، از لغو آیین افتتاحیه نخستین جشنواره فیلم فجر استانی خبر داد و بیان داشت: بدلیل نامساعد بودن هوای تهران و لغو پرواز تهران به اردبیل، مراسم افتتاحیه این رویداد هنری لغو شد.


سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، تصریح کرد: قرار بود فیلم ها به صورت ویژه و به همراه کارشناس به اردبیل ارسال شود که به دلیل شرایط بد آب و هوایی حاکم در تهران و اردبیل این امر میسر نشد.


چشمه نور، با بیان اینکه بر اساس برنامه از پیش تعیین شده و زمانبندی شده، فیلم ها از امروز - روز پنجشنبه هفدهم بهمن ماه - در سینما قدس اکران خواهد شد، ادامه داد: اکران فیلم های" سیزده "و "گنجشکک اشی مشی" که قرار بود در سانس های دیروز نمایش داده شوند، به روزهای آتی موکول شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، با حکم مجید قلی زاده مدیر عامل خبرگزاری تسنیم ، علی نور علیپور به عنوان سرپرست دفتر استان اردبیل منصوب شد.


سرپرست فرهنگ و ارشاد استان اردبیل در این خصوص گفت: امیدواریم این خبرگزاری در راستای انعکاس اخبار، مجدانه تلاش کرده و بتواند رسالت خود را به نحو احسن انجام دهد.


پایان پیام/
 

کد خبر 340530

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha