اکران فیلم های جشنواره فجر اقدامی مثبت و حرکتی فرهنگی است

خبرگزاری شبستان؛ مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد اکران فیلم های سینمایی جشنواره فجر که همزمان با دیگر استان های معتبر کشور در یاسوج صورت می گیرد اقدامی مثبت و حرکتی فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، یوسف افشارنیا، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته در حاشیه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در یاسوج، برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان را اقدامی تحسین برانگیز برای مجموعه فرهنگ و هنر استان عنوان کرد.

وی با بیان این که برگزاری این جشنواره بین المللی در استان نشان از توجه به فرهنگ استان و احترام به مردم استان است ابراز داشت: سوابق میزبانی و رایزنی های به عمل آمده برای میزبانی این جشنواره که مسئولان برگزاری را متقاعد کرده و استان کهگیلویه و بویراحمد در کنار دیگر استان های بزرگ و با قابلیت های بیشتر، میزبان این جشنواره شده اقدامی تحسین برانگیز بوده که امیدواریم برگزاری این جشنواره در سال های آینده تداوم داشته باشد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اکران فیلم های سینمایی جشنواره بین المللی فجر در یاسوج اقدامی شایسته ای است که نشان از تلاش و انگیزه بالای مسئولان برگزاری این جشنواره در استان دارد.

افشارنیا با ابراز امیدواری از تداوم برگزاری چنین جشنواره هایی در استان افزود: امیدواریم اقدامی جدی از سوی دولت برای احترام به علاقه مندان فرهنگ و هنر این استان به خصوص ساخت سینما در استان صورت گیرد.

وی با بیان این که شهرستان های استان مستحق داشتن سالن سینما هستند، گفت: امیدواریم با حمایت های بیش از پیش دولت در سال آینده که اکران فیلم های سینمایی جشنواره بین المللی فجر را در یاسوج خواهیم داشت شاهد بهره برداری سالن های سینما در سطح استان باشیم.
پایان پیام/

 

کد خبر 340809

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha