اکران 20 فیلم در دومین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با اشاره به آغاز به کار دومین جشنواره فیلم فجر از اکران 20 فیلم در سینما آزادی شهر کرمانشاه خبر داد.

دکتر رحیمی زنگنه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای همزمان جشنواره موسیقی و فیلم فجر مقارن با ایام الله دهه فجر در این استان، به خبرنگار شبستان گفت: دومین جشنواره فیلم فجر روز گذشته(16 بهمن) با اکران فیلم خانوم اثر تینا پاکروان و زندگی جای دیگر ی است از منوچهر هادی در کرمانشاه کلید خورد.

 

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره از (16 تا 25 بهمن) در این استان، یادآور شد: در مجموع 20 فیلم طی 10 روز در 6 سانس اکران می شود.

 

رحیمی زنگنه، با اشاره به استقبال چشمگیر مردم از این جشنواره، خاطرنشان کرد: هر روز دو فیلم در سانس های 10 تا 12، 14 تا 16، 16 تا 18، 20 تا 22 و 22 تا 24 در جشنواره به نمایش درخواهد آمد.
 

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه دومین جشنواره فیلم فجر در (28 بهمن)، عنوان کرد: در این مراسم از برترین های هر بخش در تالار انتظار کرمانشاه تجلیل می شود.
 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: فیلم‌های زندگی جای دیگر است، خانوم، ردکارپت، پایان خدمت، عاشق‌ها ایستاده می‌می‌رند، خط ویژه، بیگانه، ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه، کلاشینکف، شهابی از جنس نور، چ، خانه پدری، پنجاه قدم آخر، پنج ستاره، اشباح، حق سکوت، جینگو و بعد اعلام می‌شود، مردم به‌وقت شهریور و خانه‌ای کنار ابرها در این جشنواره اکران می‌شود.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 340690

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha