کانون های مساجد نقش ارزنده ای در تحقق اهداف نظام و رهبری دارند

خبرگزاری شبستان: مدیرمسئول کانون شهدا آسیاب سر بهشهر نقش رهبری را جهت مقابله با توطئه های دشمن مهم دانست و گفت: کانون های مساجد نقش ارزنده ای در تحقق اهداف نظام و رهبری دارند .

ابوالفضل حیدریان، مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری شهدا آسیاب سر شهرستان بهشهر امروز(17بهمن) در گفتگو با خبرنگار شبستان خاطر نشان کرد: به پاس زحمات و فداکاری های شهدا و امام شهدا بهتر است تا برنامه های دهه فجر در کانون های فرهنگی و هنری با محوریت مساجد برگزار شود.

 

وی تصریح کرد: تنها دلیل اینکه زمان زیادی از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و هنوز هم یاد و خاطره شهدا زنده نگاه داشته شده اینست که مساجد ما به عنوان پایگاه های اصلی مبارزه با ضد نظامیان ایفای نقش نمودند .

 

حیدریان با اشاره به اینکه دشمن هرلحظه سعی دارد تا با ضربه زدن به انقلاب و نظام ارزش های ارزشمند اسلام را کم ارزش نشان دهد، گفت: باید سعی کرد تا در این راه پرپیچ و خم وحدت و استحکام با رهبری را افزون تر نمائیم.

 

وی برحفظ تبیین دستاوردهای انقلاب و آرمان های امام خمینی(ره) تاکید کرد و افزود: برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی وظیفه داریم تا پای جان در برابر حملات سنگین دشمنان بایستیم و مبارزه کنیم.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری شهدا آسیاب سر شهرستان بهشهر با بیان اینکه اکنون جنگ نرم جایگزین جنگ سخت شده است، افزود: در این جنگ که بسیار خطرناک تر از جنگ سخت است باید جوانان ونوجوانان را آگاه و هوشیار سازیم تا بتوانیم مملکت را حفظ کنیم.

 

وی نقش رهبری را جهت مقابله با توطئه های دشمن مهم دانست و گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد نقش ارزنده ای در تحقق اهداف نظام و رهبری دارند و باید بیشتر به آنها توجه شود.

 

حیدریان در پایان خاطره گویی، مسابقه کتابخوانی، جشن پیروزی انقلاب به همراه نورافشانی، راهپیمایی خانوادگی، مسابقه جدول و دیدار و تجلیل از خانواده های شهدا را از برنامه های مهم این کانون در دهه فجر اعلام کرد.


پایان پیام/


 

 

کد خبر 340611

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha