برگزاری جشن بزرگ انقلاب در شهرستان بهمئی

خبرگزاری شبستان؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بهمئی گفت: جشن بزرگ 2 هزار نفری فجر انقلاب با اجرای برنامه های شاد و متنوع فرهنگی و هنری در شهرستان بهمئی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، امین درخشان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی، امروز(17بهمن) در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری این جشن باشکوه، گفت: ضرورت دارد که پیروزی تاریخی ملت ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) سال به سال و نسل به نسل باشکوه و عظمت بیشتری گرامی داشته شود و از طرفی جشن های دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی باید همواره با شادی و نشاط عمومی در بین مردم برگزار شود.

 

درخشان از تدارک برنامه های شاد و مفرح فرهنگی و به ویژه هنری از جمله اجرای موسیقی محلی و سنتی، نمایش تئاتر طنز، شعر محلی و شعر طنز و مسابقات ویژه خانوادها در این برنامه خبر داد.

 

وی ابراز داشت: همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران جشن بزرگی در روز 20بهمن ماه ساعت 14 عصر در سالن چند منظوره تربیت بدنی شهر لیکک برگزار می شود.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی، مهمان ویژه این برنامه را هنرمند مطرح کشوری عرصه موسیقی محلی لری و بختیاری آقای فرهاد بیژن پور عنوان کرد و گفت: این خواننده خوش آوازه موسیقی لری و بختیاری تاکنون چندین اجر در شبکه های تلویزیونی شما، جام جم و خوزستان داشتند.


وی اجرای نمایش تئاتر طنز به سرپرستی آقای فریدون مختاری و اجرای شعر جدید طنز اجتماعی توسط رسول سنایی شاعر توانمند شهرستان در این برنامه خبر داد.


درخشان با بیان این که این جشن بزرگ با پوشش تلویزیونی شبکه استانی دنا برگزار خواهد شد از عموم مردم بهمئی خواست در این جشن باشکوه شرکت کنند.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 340669

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha