عمق دفاعی ایران به مرزهای مدیترانه رسیده است

خبرگزاری شبستان: دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: عمق دفاعی ایران به مرزهای مدیترانه و مرزهای رژیم صهیونیستی رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سرلشکر سیدیحیی رحیم‌صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا امروز در یادواره 190 شهید بنی‌فاطمه اصفهان با اشاره به نقش شهدا در حفظ انقلاب اسلامی اظهار داشت: اگر شهدا نبودند، ایران هم باقی نمی‌ماند و اکنون دشمنان به اصفهان نیز رسیده بودند اما شهدا تلاش کرده و کاری کردند که ایران اسلامی پایدار بماند.


وی افزود: ایران اسلامی همواره در پناه خداوند بوده و شهدا با خون خود، معادلات جهانی را تغییر داده و به هم زدند زیرا آنها به جبهه‌ها رفتند تا قرآن و ایران پایدار بماند و خون شهدا، هندسه و معادلات جهانی را به هم زد و نام آنها همواره سربلند و سرافراز باقی می‌ماند.


دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه شهدا الگویی برای جوانان هستند، تصریح کرد: شهیدانی چون شهید عبدالله میثمی، یک الگوی ویژه برای جوانان ما به شمار می‌روند و ما باید کاری کنیم که این شهدا، الگوی جوانان قرار گیرند.


وی با اشاره به ضرورت توجه به خون شهدا ادامه داد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و آرامش حال حاضر کشور، نتیجه رشادت‌های شهداست.


سرلشکر رحیم صفوی با اشاره به رشادت‌های شهدا بیان داشت: شهدا در طول جنگ تحمیلی، رشادت‌های بسیاری داشتند و رشادت‌های مردم اصفهان، همواره دشمنان را متعجب می‌کرد و همه می‌دانند که استان اصفهان 23 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و باید یاد این شهدا گرامی داشته شود.


وی با اشاره به انس شهدا با قرآن گفت: شهدای ما همگی اهل عبادت و بندگی بوده و در صحنه‌های سخت، به پیروزی رسیدند که این نتیجه معنویت آنها بود.


دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای جهان اظهار داشت:‌ در حال حاضر یک میلیارد مسلمان در جهان وجود دارد و این مسلمانان در ادامه حرف‌های بسیاری در موازنه قدرت دارند و در حال حاضر قدرت جهان اسلام حرف اول را می‌زند.


وی افزود:  قیام‌های مسلمانان خاورمیانه و کشورهای مختلف تحت تاثیر انقلاب اسلامی ایران بوده و دلیل اصلی مصادره انقلاب مصر، نبود رهبری باتقوا، عادل و مرجع در این کشور بود.


سرلشکر رحیم صفوی با اشاره به فساد سران غرب گفت: رهبران انقلاب اسلامی در همه مسائل نمونه هستند و این در حالی است که رهبران غربی در فساد اخلاقی نمونه شده‌اند و به زودی با بیداری ملت‌ها، نابودی آنها بیشتر می‌شود.


وی افزود:‌مقام معظم رهبری در دورانی که ریاست جمهوری را بر عهده داشتند، همواره ساده‌زیست بودند و با غذای ساده و زندگی بی‌آلایش زندگی می‌کردند و فرزندان ایشان نیز در جبهه‌ها حضور داشتند.


دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه دفاع استراتژیک انقلاب اسلامی به مرز‌های رژیم صهیونسیتی رسیده، گفت: در حال حاضر دفاع استراتژیک انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی رسیده و این یک مسئله بی‌سابقه بوده است.


وی با بیان اینکه دلیل کمک ایران به سوریه و لبنان، عمق دفاعی ایران است، تصریح کرد: در حال حاضر تکفیری‌ها از کشورهای خارجی به سوریه وارد شده و هزاران نفر از نیروهای ارتیش این کشور را به شهادت رساندند که این مسئله نشانه آن است که آنها مسلمان نیستند و صهیونیست هستند.


سرلشکر رحیم‌صفوی با بیان اینکه توطئه‌های غربی و عربی در سوریه وجود دارد، بیان داشت: در حال حاضر سلاح این توطئه توسط عربستان مدیریت می‌شود و تکفیری‌هایی که هیچ سنخیتی با مسلمانان ندارند،‌این مسائل را مدیریت می‌کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 340693

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha