یادواره 51 شهید ورزشکار استان اردبیل برگزار شد

خبرگزاری شبستان: یادواره 51 شهید ورزشکار استان اردبیل با حضور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران در سالن ولایت سپاه حضرت عباس(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سردار کاظم یزدانی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران عصر امروز( 17 بهمن) در این یادواره، اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی سرمایه های عظیمی برای تباهی نسل جوان کشور به کار گرفته اند و هوشیاری ما در این برهه ضرورتی مهم محسوب می شود.


وی، با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید با تمام توان در راستای تحصیل، تهذیب و ورزش جوانان قدم های موثری بردارند، افزود: امروز ما هرچه داریم از برکت خون شهدا و ایثارگران داریم به طوری که ما بیش از200 هزار شهید و صدها هزار جانباز برای دستیابی به عزت، شرف داده ایم.


سردار یزدانی، با تاکید بر این مطلب که همه دستگاه های اجرایی کشور موظف به کار کردن در حوزه سلامت جوانان هستند، تصریح کرد: هم اندیشی دستگاه هایی که با جوانان سرو کار دارند امری مهم در این زمینه محسوب می شود چراکه تجربه نشان داده است که موازی کاری های بسیاری در این زمینه صورت گرفته که موجب عقیم ماندن نتایج شده است.


حماسه اقتصادی از حالت شعاری خارج شود


رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت خارج شدن حماسه اقتصادی از حالت شعاری، ادامه داد: تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو تحقق این مهم است و بر ما وظیفه است که با برنامه ریزی های درست و اتکا به توان منابع داخلی این مهم را تحقق بخشیم.


این مقام مسئول، اتکا به منابع و توان داخلی را ضرورتی برای تحقق حماسه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: به جرات می توان گفت که حماسه اقتصادی کلید رهایی ملت ایران از تحریم ها و دسیسه های اقتصادی دشمن است، همان طوری که مقام معظم رهبری فرموده اند:" تولید ملی راه استقلال و سربلندی این کشور است".


سردار یزدانی، در پایان سخنان خود با یادآوری توطئه های بسیار استکبار جهانی در انرژی صلح امیز هسته ای ایران، خاطر نشان کرد: همه این توطئه ها به خاطر این است که ایران اسلامی از لحاظ اقتصادی، کشوری ضعیف باشد ولی به لطف خداوند متعال، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه، این توطئه ها تا به امروز خنثی شده است.


گفتنی است، شعر خوانی، اجرای سرود، پخش کلیپ و مداحی از برنامه های جنبی این یادواره باشکوه بود.


پایان پیام/
 

 

کد خبر 340776

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha