تداوم در مسیر  از ر رموز موفقیت انقلاب است

خبرگزاری شبستان: استاد اخلاق حوزه علمیه مشهد گفت: تداوم رمز موفقیت هر عمل است و در پیشرفت انقلاب ها و حرکت های عظیمی همانند پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران موثر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام کاظم راشد یزدی در مراسم چهلمین روز در گذشت استاد پرورش در گلزار شهدای اصفهان به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: برای تشکیل هر انقلابی نیاز به چهار عنصر و رکن اساسی مردم، پیشوا، تشکل و تداوم است که در زمان تشکیل و در طول عمر آن باید این اصول حاکم باشد.


وی افزود: مردم فهیم، ولایت مدار و آگاه ایران اسلامی در زمان تشکیل انقلاب به صحنه آمدند و امروز نیز در عرصه های مختلف نظام حضور دارند و با وجود پیشوایی توانمند و آگاه، مردم نیز این رهبر بزرگ خود را در مسیر پیروزی انقلاب همراهی و بر محور ولایت فقیه در زمان امام و در حال حاضر در تصدی آیت الله خامنه ای متحد هستند.


وی تشکل ها را در یک جامعه، عامل مهم در ساماندهی افراد جامعه دانست و تصریح کرد: تشکل ها مردم را برای تحقق اهداف نظام ساماندهی و از اتلاف وقت و نیروی انسانی جلوگیری می کنند که این موضوع در پیروزی و پیشرفت انقلاب اسلامی ایران موثر بوده است.


حجت الاسلام راشد یزدی با بیان اینکه تداوم در هر کاری لازم است، اذعان داشت: تداوم رمز موفقیت هر عمل است و در پیشرفت انقلاب ها و حرکت های عظیم موثر است زیرا که عدم تداوم فعالیت و یک انقلاب منجر به از بین رفتن کار و تلاش گذشته و نابودی آن انقلاب می شود.


وی ادامه داد: به سبب زحمتی که برای این انقلاب کشیده شده قدردان این نعمت بزرگ هستند و همیشه در صحنه های مختلف نظام حضور و مشارکت دارند که این موضوع در تداوم و پیشرفت نظام موثر و ارزشمند بوده و امروز شاهد پیشرفت های انقلاب اسلامی و تبدیل آن به یک الگوی جهانی هستیم.


وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در مقایسه با انقلاب های دیگر پایدار بوده، افزود: تداوم یک حرکت بسیار مهم است و این تداوم مسیر فعالیت انقلاب اسلامی سبب ماندگاری آن شده و مردم از خون شهدا و زحماتی که برای انقلاب صرف شده، احساس مسئولیت کرده و از خون شهدا و زحمات پاسداری می کنند.


حجت الاسلام راشد یزدی به شخصیت استاد پرورش نیز اشاره کرد و گفت: استاد پرورش از افرادی بوده که قدردان این نظام و انقلاب بود و برای تداوم انقلاب کار و تلاش می کرد که تلاش های این استاد بزرگ در حوزه های آموزشی و تربیتی، قرآنی و سایر عرصه ها انجام می گرفت.


پایان پیام/

کد خبر 340836

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha