مستکبرین می خواهند بین نظام و مردم شکاف ایجاد کنند

خبرگزاری شبستان:دشمن درصدد این است که مردم را خسته کند تا صحنه خالی گردد و اراده مسئولین را سست نماید تا از اصول تنازل کرده و بین نظام و مردم شکاف ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام سید حسن عاملی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در خطبه های نماز جمعه ظهر امروز (18 بهمن) در محل مصلی امام خمینی (ره) گفت:در تاریخ ایران به صورتی بی مانند بسیاری از خاک کشور نه از سرجنگ بلکه فقط با اراده بیگانگان از کشور جدا شده است. همچنان که جدایی بحرین از ایران با دستور مستقیم انگلیسی ها اجرا شد.


وی، در این خصوص به طور خلاصه به حاتم بخشی های پهلوی دوم اشاره کرد و افزود: بخشی از کشور را به افغانستان و بخشی دیگر را به عراق و بخشی دیگر را به ترکیه واگذار و به استراتژیک ترین نقطه کشور یعنی بحرین استقلال داده و اشاره کردند.


حجت الاسلام سید حسن عاملی، با بیان اینکه بنیه دفاعی کشوربه برکت انقلاب اسلامی پیشرفت های بسیاری کرده است، افزود: توان دفاع کشورمان به نقطه ای رسیده که هشتاد رزم ناو دشمن در خلیج فارس حضور دارد اما هیچ کدام جرأت شلیک حتی یک گلوله را نیز ندارند.


وی،گفت: در نامه رسمی اوباما در سال های گذشته خطاب به رهبر انقلاب اشاره کردند که میگوید: من متقاعد شدم که رابطه دو کشور نقش کلیدی در فائق آمدن به مشکلات جهان دارد.


خطیب جمعه اردبیل، در خصوص حفظ امنیت و تثبیت نظام از نقش بسیار ویژه ارتش و سپاه و سائر نیرهای نظامی و انتظامی مخصوصاً از نقش نیروی هوایی تجلیل کرد و اظهار داشت: معیار شان و شرف یک ملت اموریست که همه امور انقلاب اسلامی برای کشور و ملت ما ارمغان آورده است.


وی، با اشاره به اینکه حفظ این میراث عظیم، با حضور مردم در صحنه مقدور خواهد بود، افزود: در طول تاریخ هر وقت ملت ایران در صحنه نبوده، کشور را تقطیع و ضربات جبران ناپذیر به کشور زده اند.


وی، همچنین اظهار داشت: دشمن درصدد این است که مردم را خسته کند تا صحنه خالی گردد و اراده مسئولین را سست نماید تا از اصول تنازل کرده و بین نظام و مردم شکاف ایجاد شود تا نظام، پشتوانه اصلی خود را از دست بدهد.


حجت الاسلام سید حسن عاملی،امسال 22 بهمن با سال های گذشته متمایز است و تصریح کرد: معاون وزیر امورخارجه آمریکا پا روی غرور ملی و دینی ملت ایران گذاشته است و گفته است که تمام فعالیت های ایران اعم از توان هسته ای و حتی تحقیقات علمی آنها باید با اجازه ما صورت بگیرد. بر ایرانیان واجب است در مقابل این اهانت و فزون خواهی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، آمریکا را از این اشتباه بزرگ که ایرانی ها از سر استیصال و اضطراب پای مذاکره حاضر شده اند، در بیاورد.


خطیب جمعه اردبیل،در پایان خطبه ها با تجلیل از عذرخواهی رئیس جمهور در خصوص توزیع غلط سبد کالایی، از رئیس دولت خواست با مسئول اصلی این اشتباه که هزینه بسیار عظیمی در عرصه بین المللی به کشور ما تحمیل کرد و وثوق مردمی را در داخل ضربه زد، برخورد شایسته نماید.
 

پایان پیام/

کد خبر 340910

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha