حضور پرشور مردم کهگیلویه وبویراحمد در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری شبستان؛ همزمان با سراسر کشور راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان ها، مناطق 13 گانه و یخش های مختلف کهگیلویه وبویراحمد با حضور پرشور و گسترده مردمی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همزمان با سراسر کشور مردم همیشه در صحنه کهگیلویه وبویراحمد در روز 22 بهمن با حضور در مسیرهای از پیش تعیین شده بار دیگر وفاداری و پایبندی خود به انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته و نفرت و انزجار خود را از استکبار فریاد زدند.
راهپیمایان در مسیر حرکت خود با حمل پلاکاردها، تصویر شهدای هسته ای و پرچم های رنگارنگ ضمن بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اراده خود را برای دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن به نمایش گذاشتند.


مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، الله اکبر، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند، ما همه سر باز توایم خامنه ای، گوش به فرمان توایم خامنه ای، مرگ بر ضدولایت فقیه، در سالگرد انقلاب جای شهدای خالی است و ... از مهم ترین شعارهای مردم استان کهگیلویه وبویراحمد در راهپیمایی 22 بهمن امروز است.

بنابراین گزارش؛ مردم همیشه در صحنه شهر یاسوج ساعت 10 صبح حرکت خود را از میدان شهدای نیروی انتظامی آغاز و پس از عبور از میدان هفتم تیر به سمت خیابان طالقانی حرکت و پس از رسیدن به خیابان جمهوری اسلامی در میدان میدان امام حسین (ع) یاسوج تجمع می کنند و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از استکبار جهانی نشان می دهند.

این گزارش می افزاید؛ ایرانیان مؤمن و غیور در دوران قبل از پیروزی انقلاب با توکل به ذات اقدس الهی و گوش به فرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، راسخ و استوار بر عقیده الهی خود ثابت‌ قدم ماندند تا به برکت خون شهدا و جانفشانی ‌های ایثارگران نهال نورسیده انقلاب به ثمر رسید.
امروز نیز ایران اسلامی با پیروی از رهنمودهای ارزشمند و حکیمانه سکاندار انقلاب، حضرت آیت ‌الله خامنه‌ ای(مدظله عالی) به همت دستان غیرتمند جوانان و دانشمندان خود با عبور از فتنه ‌ها و توطئه‌ های شوم دشمنان در اوج افتخار، عزت و سربلندی ایستاده است و قله ‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح می ‌کنند.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهیلویه وبویراحمد در حاشیه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: ملت قهرمان ایران اسلامی با همه وجود از اسلام و نظام اسلامی حمایت می کنند و با این حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان قسم خورده انقلاب را مأیوس کردند و بار دیگر مشت محکمی به دهان معاندان نظام زدند.
حجت الاسلام رضا قاسمی انقلاب اسلامی ایران را یک نعمت خداوندی دانست و افزود: 22 بهمن روز یأس دیگری برای دشمن است و مردم ایران نیز با راهپیمایی در این روز نشان می ‏دهند گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و به آرمان های امام راحل و انقلاب وفادار هستند.


وی گفت: در حال حاضر که 35 سال از پیروزی انقلاب می ‌گذرد، حضور مردم در راهپیمایی پیش از پیش شده است.

گفتنی است، مراسم راهپیمایی 22 بهمن در شهرها و مناطق مختلف کهگیلویه وبویراحمد با حضور گسترده مردم در حال برگزاری است.

 

پایان پیام/

کد خبر 342427

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha