ندای الله اکبر در آسمان رشت طنین انداز شد/خلق حماسه ایی در سایه بصیرت

خبرگزاری شبستان: گیلانی ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضوری پرشور به ندای ولی فقیه لبیک گفتند و برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار خود ثبت کردند.

به گزارشخبرگزاری شبستان از گیلان، گیلانی‌های غیور و ولایتمدار، زن و مرد، پیر و جوان، از اوایل صبح امروز با حضور در مسیرهای راهپیمایی بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرده و با حضور پرشور و حماسی خود بار دیگر به ندای رهبر معظم خود لبیک گفته و پیمانی دوباره بستند.

 

حضور حماسی و عاشقانه مردم ولایتمدار گیلان در این آوردگاه ملی، برگ زرین دیگری بر افتخارات گیل مردان و گیل زنان ایران اسلامی افزود و ثابت کرد که مردم تا آخرین نفس پای انقلاب خود ایستاده و توطئه‌ها و تبلیغات گسترده دشمن هیج تاثیری بر اراده پولادین این ملت ندارد.

 

مردم سراسر گیلان در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عشق و ایمان و اعتقاد، حماسه‌ایی ماندگار در سایه بصیرت خلق کردند و پاسخی محکم به یاوه گویی‌ها و بی‌ادبی‌های استکبار دادند که حضور اقشار مختلف مردم با ظاهرهای مختلف نشان دهنده جامعیت این انقلاب است.

 

مردمان دیار میرزا در 53 نقطه از سراسر استان در شهرها و روستاها فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه را سر دادند تا بار دیگر حمایت خود را از دستاوردهای انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کنند.

اجرای سرود یک هزار و 357 نفری دانش آموزان گیلانی به شکل پرچم جمهری اسلامی، رهاسازی 35کبوتر به نشانه سی و پنجمین سال استقلال و پایداری ایران اسلامی در آسمان رشت، پرواز دو پارا موتور در آسمان، استقرار هنرمندان چهره آرا در حاشیه میدان شهدای ذهاب جهت چهره آرایی نوجوانان و جوانان، به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل، برپایی ایستگاه صلواتی، حضور گیل مردان و گیل زنان با لباس محلی و برپایی نمایشگاه صنایع دستی در میدان شهرداری از دیگر برنامه‌های راهپیمایی 22 بهمن در گیلان بود.

حضور خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران به همراه تصاویری از شهدا و همرزمانشان از دیگر جلوه های این مراسم بود همچنین حضور پرشور جوانان با حمل پرچم های سه رنگ کشورمان و به همراه داشتن پوسترهایی از مقام معظم رهبری، امام خمینی(ره) و شهدا از تصاویر ویژه این مراسم بود.

 

 

پایان پیام/

کد خبر 342398

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha