فریادهای" الله اکبر" و "مرگ بر آمریکا" مردم البرز به آسمان برخاست

خبرگزاری شبستان: مردم البرز با حضور در راهپیمایی 22 بهمن فریاد های "الله اکبر" ، "مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل" را در مسیرهای راهپیمایی طنین انداز کردند و حمایت همیشگی خود را از کیان انقلاب نشان دادند.

به گزارش خبرگزای شبستان در البرز؛ راهپیمایی مردم البرز همزمان با آحاد ملت ایران در مسیرهای معین شده از ساعت 10 صبح آغاز شد، خیل حضور مردم و مسئولان ارشد استان در راهپیمایی سی و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی پر رنگ تر از سال های گذشته دیده می شود.

 

حجت الاسلام روحی یزدی، رئیس شورای هماهنگی و مسئول ستاد دهه فجر استان البرز با حضور در راهپیمایی به خبرنگار شبستان گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر یوم الله 22 بهمن در سطح استان اندیشیده شده است.

 

به گفته حجت الاسلام روحی، این راهپیمایی دشمن شکن با حضور مردم انقلابی و ولایت مدار استان در تمامی شهرها، بخش ها و دهستان ها و مرکز شهر کرج که بصورت ویژه در سال جاری 2 مسیر راهپیمایی تعیین شده است.

 

وی قرائت قرآن، اجرای سرود ملی و سرود 1357 نفری دانش آموزان را از بخش های مختلف این مراسم خواند و ادامه داد: دکتر جلیلی، نماینده ویژه مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت سخنران ویژه در میادن سپاه کرج خواهد بود، در پایان قطعنامه راهپیمایی سراسری یوم الله 22 بهمن قرائت می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز، از آمادگی ناوگان اتوبوسرانی جهت انتقال همشهریان از نقاط مختلف شهر به محل برگزاری راهپیمایی خبر داد و گفت: در طول مسیر راهپیمایی، تمامی مسیر های منتهی به محل برگزاری مراسم توسط بالگرد هوانیروز گلباران می شود.

 

برپایه این گزارش ، ستاد دهه فجر با  برپایی ایستگاه های متعدد صلواتی و ایستگاه های فرهنگی با اجرای برنامه های خاص فرهنگی و هنری در طول مسیر راهپیمایی مستقر هستند.

 

پایان پیام/

کد خبر 342440

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رباني کرج IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
    0 1
    به آسمان برخاست؟؟؟؟؟ لطفا در تنظيم خبر و ادبياتتون دقت کنيد دوستان