22 بهمن نقطه عطف اقتدار و عظمت ملت ایران است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل میراث فرهنگی گیلان اظهار کرد: 22 بهمن نقطه عطف همبستگی، وفاق، وحدت، اقتدار و عظمت ملت یکپارچه و بزرگ ایران اسلامی و بیداری اسلامی ملت‌های مسلمان است.

رضا علیزاده، مدیرکل میراث فرهنگی گیلان با بیان اینکه 22 بهمن سی و پنجمین سالگرد بهار انقلاب، نقطه عطف همبستگی، وفاق، وحدت، اقتدار و عظمت ملت یکپارچه و بزرگ ایران اسلامی و بیداری اسلامی ملت‌های مسلمان است به خبرنگار خبرگزاری شبستانگفت: حصور حماسی مردم در راهپیمایی22 بهمن پیام همدلی و وفاداری به آرمان‎های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب را به گوش جهانیان می‎رساند.

 

وی 22 بهمن را تجلی حضور مردم در صحنه دفاع از انقلاب دانست و افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی امسال با پیروزی‌ها، دستاوردها و موفقیت‌های حیرت انگیز ملت ایران در عرصه‌های گوناگون علمی و فناوری و پیشرفت‌های چشمگیر در همه زمینه‌ها برای رشد و تعالی ایران اسلامی شده است.

 

علیزاده اظهار کرد: در سی و پنجمین بهار خود باوری و استقلال، بذرهای باور و امید به مسیر نورانی انقلاب در دل‎های مومنین به نظام اسلامی و دوستداران ایران اسلامی شکوفا و بارور شده است.

 

وی ادامه داد: استکبار جهانی با ابزار تحریم به دنبال نشان دادن چنگ و دندان به ملت بزرگ ایران اسلامی است درحالیکه بیش از 33 سال است که این ملت با پدیده تحریم مقابله کرده و تجارب لازم را در این زمینه کسب کرده و هرگز برای این ملت بزرگ تحریم چیزی تازه نبوده و نخواهد بود.

 

علیزاده نصریح کرد: دشمن از همه ابزارهای رسانه‌ایی و استکباری خود برای منحرف کردن انقلاب استفاده می‌کند تا جوانان را از آرمان‌های امام راحل گمراه کرده و بی‌هویتشان کند.
 

وی خاطرنشان کرد: هر چقدر دشمن به تهدیدات خود ادامه دهد، مقاومت و ایستادگی مردم هم بیشتر می‌شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 342422

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha