زنان از محورهای اساسی در پیروزی و بقای انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری شبستان: مدیر دبیرخانه کانون های مساجد استان البرز با اشاره به سهم کثیری از بانوان به عنوان اعضای کانون های مساجد این استان گفت: زنان از محورهای اساسی در پیروزی و بقای انقلاب هستند.

حجت الاسلام سیداکبر موسوی، مدیر دبیرخانه کانون های مساجد استان البرز در مصاحبه با خبرگزاری شبستان در البرز در خصوص نقش زنان در انقلاب گفت: یکی از شاخص ها و نقش های اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی زنان جامعه بودند.

 

مدیر دبیرخانه کانون های مساجد استان البرز افزود: امروز پس از سی و پنج سال از پیروزی انقلاب زنان با حضور در عرصه های مختلف اجتماعی به خصوص در رونق مساجد نقش اساسی دارند.

 

موسوی با اشاره به اهمیت برگزاری کارگاه های فرهنگی وبازدهی آن بیان کرد: معاونت خواهران دبیرخانه کانون های مساجد البرز هفته گذشته کارگاه مدیریت فرهنگی و کادرسازی تشکیلاتی، را در سالن اجتماعات دبیرخانه برگزار کرد و با برنامه ریزی انجام شده کارگاهی با همین عنوان در اداره کل ارشاد اشتهارد برگزار می شود.

 

مدیردبیرخانه کانون های مساجد البرز تصریح کرد: با توجه به سطح بالای فعالیت و حضور زنان در کانون های مساجد استان به مناسبت دهه مبارک فجر ویژه برنامه های متنوعی در قالب سبک زندگی برگزار می شود.

 

موسوی خاطرنشان کرد: معاونت اموربانوان دبیرخانه کانون های مساجد استان البرز با برنامه ریزی های انجام شده در ایام الله دهه فجر بازدید از موزه عبرت، برگزاری کارگاه مدیریت فرهنگی و تهیه بسته های آموزشی سبک زندگی را در کارنامه فعالیت خود دارد.

 

گفتنی است، به مناسبت دهه فجر با همت دبیرخانه کانون های مساجد البرز ویژه برنامه سخنرانی دکتر حجت الاسلام دهنوی، در اشتهارد، سالن اجتماعات شهید مطهری 21 بهمن برگزار می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 340974

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha