برگزاری جشن انقلاب در کمیجان

خبرگزاری شبستان:‌ سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان کمیجان از برگزاری جشن بزرگ انقلاب در این شهرستان خبرداد.

حسین احمدی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کمیجان به خبرنگار  خبرگزاری شبستان در اراک گفت: به مناسبت سی وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمان با ایام الله دهه فجر، جشن بزرگ انقلاب در سالن چند منظوره شهرستان کمیجان برگزار می شود.


وی با بیان اینکه این جشن به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری سایر دستگاه های اجرایی برگزار می شود، افزود: براساس هماهنگی های انجام شده، جشن با شکوه پیروزی انقلاب اسلامی عصر امروز (19 بهمن) با حضور گسترده اقشار مختلف برگزار می شود.

 

سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان کمیجان در ادامه با بیان اینکه نمایشگاه عکس انقلاب شامل تصاویری از حضور گسترده مردم انقلابی این شهرستان در راهپیمایی های 22 بهمن سال های گذشته در حاشیه این جشن برپا می شود، اضافه کرد: همچنین خوشنویسان شهرستان کمیجان نیز در حاشیه این جشن به خلق آثار هنری با موضوع زندگی نامه حضرت امام خمینی (ره) می پردازند.

 

وی در ادامه برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، برپایی ایستگاه نقاشی و همچنین نمایش نقالی، اجرای موسیقی و برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی با موضوع انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر را از دیگر فعالیت های این اداره در مراسم جشن پیروزی انقلاب عنوان کرد.


پایان پیام/

کد خبر 341092

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha