تداوم خط امام خمینی (ره) از دستاوردهای انقلاب است

خبرگزاری شبستان: استاندار لرستان تداوم و ماندگاری خط امام (ره) را از دستاوردهای انقلاب خواند و گفت: از ویژگی های بارز انقلاب حضور آگاهانه مردم در صحنه دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان شب گذشته (18 بهمن) در جمع مردم خرم آباد در مسجد علوی این شهر، گفت: امام خمینی (ره)، رهبری منحصر بفرد ، آگاه، مدیر و مدبر بودند که در سایه توکل به خدا و حمایت های مردمی موفق به سرنگونی حکومت 50 ساله پهلوی در کشور شدند.


وی تصریح کرد: امام راحل در جریان انقلاب اسلامی، ملت ایران را به عنوان ملتی مقتدر و باعزت که توانست ابهت پوشالی آمریکا در جهان را درهم بشکند، معرفی کرد.


بازوند خاطرنشان کرد: امام راحل در انقلاب اسلامی، ملتی را پرورش داد که در هشت سال دفاع مقدس نیز قاطعانه در برابر دشمنان اسلام به سرکردگی استکبار جهانی ایستادگی کرد.


استاندار لرستان یاد‌آور شد: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی تداوم و ماندگاری خط امام خمینی(ره) بود و پس از ارتحال امام راحل و رهبری مقام معظم رهبری در کشور، ایشان نیز اعلام کردند که راه ما همان راه امام خمینی(ره) و آرمان ما نیز همان آرمان های والای انقلاب اسلامی است.


نماینده عالی دولت در لرستان گفت: یکی دیگر از دستاورد‌های این انقلاب حضور همیشگی مردم در صحنه های دفاع از انقلاب است که این حضور نتیجه بارز نفوذ کلام و رهبری حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری است.


استاندار لرستان یاد‌آور شد: هر جایی که دشمنان به فکر تهدید انقلاب می‌افتند، مردم با حضور اثربخش و پررنگ خود نقشه‌های دشمن را نقش برآب می کنند.


مهندس بازوند افزود: حضور گسترده و باشکوه مردم در انتخابات از دیگر دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است و مردم در تمامی انتخابات 35 سال گذشته با نشاط و آگاهی بالا و حماسی در پای صندوق های رای حاضر شدند.


وی تصریح کرد: برگزاری 34 انتخابات آزاد با حضور و تایید مردم نشان دهنده ارج نهادن مردم به انقلاب و توجه ویژه نظام به رای و نظر مردم است.


بازوند یاد‌آور شد: یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی، حمایت قاطع از اقشار محروم و همچنین تلاش برای محرومیت‌زدایی در کشور است.


استاندار لرستان گفت: تا قبل از انقلاب همه کارهای کشور به ویژه در حوزه صنعت نفت به دست خارجی‌ها انجام می شد که با پیروزی انقلاب اسلامی صنعت نفت شکوفا و به دست مردم و متخصصان داخلی اداره می شود.


وی افزود: شکوفا شدن صنعت نفت یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب است که نشان دهنده گسترش خودباوری در ایران اسلامی است.


استاندار لرستان گفت: در حوزه‌های عمرانی، سدسازی، آزادراه، بزرگراه و مسکن نیز اقدامات ماندگاری بعد از انقلاب اسلامی در کشور صورت گرفته است.


وی افزود: در کشور بیش از یک و نیم میلیون واحد مسکن روستایی بازسازی شده که این از برکات اصلی انقلاب است.


به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، بازوند تصریح کرد: احیای فرهنگ ایثار و شهادت، اقامه نماز جمعه و دستیابی به فناوری هسته‌ای از دیگر دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


استاندار لرستان در خصوص ظرفیت های استان نیز گفت: لرستان از دیرباز ظرفیت بزرگی برای کشور بوده که این ظرفیت در جنگ تحمیلی به خوبی خود را نشان داد.


پایان پیام/

 

کد خبر 341106

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha