وجود کانون های فرهنگی و هنری مساجد در هر محل به عنوان سنگر است

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان وجود کانون های فرهنگی و هنری مساجد را در هر محل به عنوان سنگر قلمداد کرد.

به گزارش خبرنگار شبستان از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا حدادیان در بازدید از کانون فرهنگی هنری انصار سمنان با اعلام این مطلب افزود: این کانون ها به دلیل حضور تمامی گروه های سنی در برنامه های فرهنگی و هنری با محوریت مسجد نقش مهمی در تبیین جایگاه مسجد سنگر است، دارند.


وی با اشاره به نقش مسجد در تربیت صحیح، تصریح کرد: نوجوانان و جوانان با حضور و انجام کارهای علمی، دینی، فرهنگی و...در کانون های فرهنگی و هنری که در جوار مساجد هستند و از اماکن معنوی مورد اطمینان خانواده ها هستند از جنگ نرم دشمن و تهاجم فرهنگی مصون می مانند.


حدادیان، زنده شدن هویت اسلامی و احیاء بیداری اسلامی که در سال های اولیه شکل گیری انقلاب اسلامی امام راحل(ره) آن را پیش بینی کرده بودند را یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران نه تنها در داخل کشور به ستیز با دین پایان داد بلکه و باعث مجد و عظمت اسلام در جهان شد.


در ادامه مدیر کانون فرهنگی هنری انصار با بیان اینکه این کانون از سال 1373 تاسیس شده است افزود: این کانون در حال حاضر یک هزارو500 نفر عضو دارد.


محمد ابراهیم حمزه ای از حضور نوجوانان وجوانان با استعداد در کانون فرهنگی هنری انصار خبرداد و گفت: بسیاری از اعضای این کانون به درجات بالای علمی دست یافته اند.


وی همچنین عنوان کرد: کانون فرهنگی هنری انصار در زمینه های مختلف ورزشی، علمی، مذهبی ،هنری و... فعالیت می کند.


پایان پیام/
 

کد خبر 341162

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha