"معراجی‌ها" هم به لیست اکران در گیلان پیوست

خبرگزاری شبستان: معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از پیوستن فیلم «معراجی‌ها» در برنامه اکران منتخب فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان خبر داد.

 سید وحید فخرموسوی، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، اظهار کرد: با همت و تلاش مسئولین اداره کل و وزارت ارشاد، فیلم "معراجی‌ها" در برنامه اکران منتخب فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در استان قرار گرفت.

 

وی تاکید کرد: پیش­ از این، 19 فیلم جهت اکران در جشنواره یادشده مشخص شده بود که هم‌اکنون فیلم یاد شده به کارگردانی مسعود ده‌نمکی نیز به برنامه اکران در تاریخ جمعه 25 بهمن ماه سال جاری پیوست.

 

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، تصریح کرد: "خط ویژه"، "عاشق­ها ایستاده می‌میرند"، "بیگانه"، "ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه"، "زندگی جای دیگریست"، "خانوم"، "پایان خدمت"، "رد کارپت"، "پنجاه قدم آخر"، "پنج ستاره"، "خانه پدری"، "چ"، "مردن به وقت شهریور"، "خانه‌ای کنار ابرها"، "شهابی از جنس بلور"، "کلاشینکف"، "اشباح"، "جینگو" و "حق سکوت" از جمله فیلم‌های منتخبی است که برای اکران در گیلان ارسال شده است.

 

فخرموسوی، با اشاره به اینکه همزمانی جشنواره فیلم فجر در گیلان را رویداد مهمی دانست و اظهار کرد: این اقدام به همت معاونت امور سینمایی وزارت ارشاد در تمامی استان­های کشور انجام می‌شود.

 

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: روزانه 2 فیلم و هر فیلم سه بار اکران می­شود.

 

وی ادامه داد: ظرفیت سالن سینما میرزا کوچک رشت 750 صندلی است که ظرفیت خوبی برای میزبانی جشنواره یاد شده و همچنین توانمندی ای برای فضای فرهنگی استان است.

 

فخرموسوی، اذعان کرد: همزمانی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در گیلان از 17 بهمن ماه آغاز و تا 26 همین ماه ادامه دارد.

 

پایان پیام/

کد خبر 341352

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha