دفتر انجمن سینمای جوانان ایران شعبه بجنورد افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: دفتر انجمن سینمای جوانان ایران شعبه بجنورد، امروز و همزمان با اجرای بخش استانی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در خراسان شمالی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ محمود ثمینی، فرماندار بجنورد امروز در مراسم افتتاح دفتر انجمن سینمای جوان با اشاره به این که هر چند استان خراسان شمالی استانی کم توسعه یافته است، افزود: تمام تلاش خود را برای کمک به فعالان و علاقمندان به این حوزه خواهیم داشت تا شاهد رونق این حوزه باشیم.


حسین ثابت قدم وحید، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی نیز در این مراسم اظهارداشت: قصد داریم با شروع فعالیت این انجمن جریان سینمایی را در استان رونق ببخشیم.


مهران رحمانی، مسئول انجمن سینمای جوان بجنورد با اشاره به ظرفیت های خوب در این حوزه اظهارداشت: راه اندازی این انجمن بسترهای لازم را در امر اموزش فراهم می کند.


وی افزود: هزینه های برگزاری دوره های آموزشی از جمله مشکلات مهم و اساسی در این بخش است که امیدواریم با مساعت فرمانداری بتوانیم در جهت رشد و توسعه این هنر در استان گام برداریم.


وی با بیان این که این انجمن در حال حاضر 150 عضو دارد، تصریح کرد: قصد داریم تا با برگزاری دوره های آموزشی و جلسلت نقد و بررسی آثار به ویژه فیلم های این دوره از جشنواره فیلم فجر تحرک و پویایی را در این حوزه و در میان علاقمندان برای تولید آثار فاخر ایجاد کنیم.


وی همچنین ساماندهی عکاسان استان در قالب کانون عکاسان را از برنامه های مهم و اساسی در این بخش عنوان کرد و بیان داشت: در این بخش نیز نیازمند حمایت مسئولان هستیم.


بر اساس این گزارش؛ این انجمن شامل کارگاه تدوین و لابراتوار عکاسی آنالوگ و سالن جلسات است.


یادآوری می شود؛ بخش استانی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر امسال و برای نخستین بار با اکران 20 فیلم سینمایی در سینما گلشن شهرستان بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی از 19 تا 28 بهمن برگزار می شود.


پایان پیام/

 

کد خبر 341355

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha