برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان در مسیر راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، از برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع انقلاب ویژه کودکان طی مسیر راهپیمایی 22 بهمن در همدان خبر داد.

پرویزابراهیمی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به خبرنگار شبستان گفت: ایستگاه نقاشی با موضوع انقلاب و راهپیمایی با هدف ترویج ارزشهای انقلاب طی مسیر راهپیمایی 22 بهمن در همدان برپا می شود.
 

وی افزود: کودکان شرکت کننده در این مسابقه می توانند تصاویر مربوط به پیروزی انقلاب، امام خمینی(ره) و صحنه هایی از راهپیمایی های مردم را به تصویر بکشند.
 

وی تصریح کرد: در این ایستگاه برنامه های متنوعی اعم ازایستگاه نقاشی، قرآن بخوانید جایزه بگیرید، اهدا پرچم های جمهوری اسلامی به کودکان و دیگر برنامه های فرهنگی و هنری اجرا می شود.
 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان اظهار کرد: این ایستگاه با همکاری و اجرای اعضای کمیته کودک و نوجوان در چادرهایی جانمایی شده درمسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در تمامی شهرهای استان برپا می شود.
 

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در این روز، به تمام کودکانی که در ایستگاه نقاشی حضور می‏‌یابند، کتاب‌هایی با موضوع انقلاب اسلامی در حوزه کودک و نوجوان اهدا می‌شود.
 

وی ابراز کرد: برگزاری اختتامیه جشنواره سفال، مسابقه طراحی جدول با موضوع انقلاب، جشنواره سوره های کوچک قرآن و اجرای تئاتر کاغذی از اهم برنامه های روزهای 20 و 21 بهمن ماه جاری در مراکز کانون پرورش فکری همدان است.
 

پایان پیام/

کد خبر 341367

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha