ایجاد شهر سالم نیازمند توسعه همه جانبه است

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: برای داشتن شهر سالم نیاز به توسعه همه جانبه داریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، ناصر گرزین، رئیس شورای اسلامی شهر گرگان، شب گذشته (19 بهمن) در پنجاه و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: توسعه همه جانبه و ایجاد زیرساخت‌های شهری، از مهمترین اقدامات جهت ایجاد شهری سالم است.


وی تکریم ارباب رجوع و رضایت مندی شهروندان را از مهمترین انتظارات در مجموعه شهرداری گرگان دانست و عنوان کرد: اگر مردم نباشند ما هیچ نداریم و زبان مشترک مردم و مسئولان نیز قانون است که باید بر مبنای آن عمل کرد و پایبند به قوانین بود.


رئیس شورای اسلامی شهر گرگان به تصویب و آگهی به موقع موضوع عوارض اشاره کرد و اذعان داشت: امیدواریم همانطور که شهردار قول دادند، بودجه سال آینده را در دستور کار داشته باشیم.


گرزین 22 بهمن ماه سال 1357 را نقطه عطف مبارزات ملت ایران عنوان کرد و افزود: مبارزات مردمی از خرداد سال 1342 شروع شد و تا آنجا ادامه پیدا کرد که مردم توانستند با استقامت و ایستادگی به پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی دست یابند.


رئیس شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: ایمان راسخ ملت ایران به خدا و داشتن تقوای الهی نخستین عامل پیروزی انقلاب اسلامی است.


وی رهبری هوشمندانه امام خمینی (ره) که منجر به بروز مدیریتی بی نظیر شد را دومین عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیان کرد و خاطر نشان کرد: همدلی و اتحاد ملت ایران، به عنوان سومین عامل، ما را به به سمت پیروزی سوق داد.


رئیس شورای اسلامی شهر گرگان تاکید کرد: امیدواریم با حضور باشکوه و با بصیرت در راهپیمایی دوباره ثابت کنیم پای اهداف انقلاب ایستاده‎ایم و ادامه‌دهنده راه شهدا هستیم.


گرزین تصریح کرد: استقامت و پایداری عامل کلیدی در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی بود و اکنون ما وظیفه داریم برای حفظ دستاوردهای انقلاب عظیم کشورمان، با اراده وارد صحنه شویم و تمام تلاشمان را به کار گیریم.


پایان پیام/
 

 

کد خبر 341379

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha