مساجد مبدا حرکات انقلابی مردم/حضورحماسی در22بهمن جواب قاطع ملت به دشمن

خبرگزاری شبستان: مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه حرکات انقلابی مردم ایران از مساجد شروع شد،گفت: مساجد به عنوان پایگاه‎های اجتماعی و دینی در پیروزی انقلاب نقش مهمی داشتند.

حجت الاسلام رحمان شعبانی مهر، مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه آستارا در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با اشاره به اینکه مساجد پایگاهی برای تبلیغ دین اسلام و شعائر دینی به شمار می‎روند، اظهار کرد: از ظرفیت مسجد برای تبلیغ و ترویج دین اسلام نهایت بهره را برده و تلاش‌های دشمنان را در ضربه زدن به ارزش‌های اسلامی خنثی کنیم.


وی با بیان اینکه پایه‌های شکل گیری نهضت مردمی ایران و سرنگونی رژیم شاهنشاهی با نشست‌ها و همفکری‌های جوانان و ملت غیور و انقلابی از مساجد شروع شد، تصریح کرد: امام خمینی(ره) با همراهی مردم دیندار انقلاب را به ثمر نشاند.


مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه دشمنان از قدرت مساجد ترس و وحشت دارند، افزود: امام خمینی(ره) از مساجد به عنوان سنگر مبارزه با توطئه‌های دشمنان نام برده و ما نیز با بهره گیری از ظرفیت‌های این پایگاه‌ها برای غلبه بر توطئه‌های دشمنان بهره لازم را ببریم تا آنان در رسیدن به اهدافشان ناکام بمانند.


حجت الاسلام شعبانی مهر با بیان اینکه ملت ایران انقلاب را از مساجد شروع کردند، ادامه داد: ما این انقلاب را با خون هزاران شهید به دست آورده‌ایم و با حضور در مساجد به عنوان سنگر مقابله با توطئه‌های دشمنان آن را به راحتی از دست نمی‌دهیم.


این کارشناس علوم دینی و مذهبی بر حمایت مسئولین از برنامه‎های فرهنگی، دینی و مذهبی در مساجد و آبادانی این پایگاه‌ها و سنگرها تاکید کرد.


حضورحماسی مردم  در راهپیمایی 22 بهمن جواب دندان شکنی به بدخواهان نظام  است

وی با بیان اینکه ملت ایران به دشمنان و دولتمردان غربی اعتماد ندارند، تصریح کرد: دولتمردان غربی درطول عمر 35 ساله انقلاب بارها جنایت‌های سنگینی را علیه ملت ایران انجام داده‌اند و حرف‌هایشان برای ما ارزش و اعتبار ندارد.


مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه آستارا ادامه داد: ملت قهرمان ایران باردیگر با حضور حماسی خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را کوبنده تر از سال‌های گذشته در سراسر میهن اسلامی‌مان طنین انداز می‌کنند.


حجت الاسلام شعبانی مهر با دعوت از مردم ولایتمدار و انقلابی ایران برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، گفت: حضور پرشور مردم جواب دندان شکنی به توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان است و در این روز سران استکبار خیال‎های خامشان را به گور می‌برند.
 

پایان پیام/

کد خبر 341380

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha