درخشش فیلمسازان حوزه هنری استان مرکزی در جشنواره بسیج

خبرگزاری شبستان:‌ فیلمسازان حوزه هنری استان مرکزی در سومین جشنواره استانی فیلم بسیج موفق به کسب 7 رتبه برتر این جشنواره شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، این جشنواره به همت سازمان بسیج هنرمندان در پنج بخش فیلم نامه نویسی، فیلم کوتاه، فیلم داستانی، پویانمایی و نماهنگ به مناسبت دهه فجر برگزار شد و 5 اثر از تولیدات واحد سینمایی حوزه هنری استان مرکزی در این جشنواره حضور داشتند.


بر این اساس، در بخش پویا نمایی دو اثر "ماه و ماهی" به کارگردانی"مهدی لعلی" و "علی اکبر غفارپور" و "احیا" به کار گردانی "مهین شکری" مورد تقدیر هیات داوران قرار گرفت و اثر "جزیره" به کارگردانی "حسن ساروقی" به عنوان بهترین اثر بخش پویا نمایی برگزیده شد.


در بخش فیلم داستانی نیز، فیلم داستانی "میزبانی" به کارگردانی "یوسف جعفری" به عنوان بهترین فیلم و فیلم نامه "خطهای باقی مانده" اثر "ملیحه عزیزی" به عنوان بهترین فیلم نامه این بخش انتخاب شدند.


همچنین تندیس جشنواره و جایزه بهترین صدابردار به "امین اردانی" برای صدابرداری فیلم داستانی "میزبانی" و تندیس جشنواره و جایزه بهترین تصویربردار به "عباس شیرمحمدی" برای تصویر برداری فیلم داستانی "میزبانی" اعطا شد.


لازم به ذکر است، اعضای هیات داوران این جشنواره "سعید شاه حسینی"، "محسن سلیمانی فارسانی" و "سعید عبدالحمیدی" از هنرمندان کارآزموده عرصه فیلمسازی بودند.


گفتنی است، فیلم های خط های باقیمانده از ملیحه عزیزی، میزبانی از یوسف جعفری، احیا ازمهین شکری، جزیره ازحسن ساروقی و انیمیشن ماه و ماهی ساخته مشترک هنرمندان مهدی لعلی و علی اکبر غفار پور از تولیدات حوزه هنری استان مرکزی هستند که به این جشنواره راه یافته اند.


پایان پیام/

کد خبر 341410

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha