22بهمن اوج تجلی حکومت الله بر جهان است

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون مساجد چهارمحال و بختیاری 22بهمن را اوج تجلی حکومت الله بر کل جهان دانست.

حجت الاسلام مراد یوسفی، مسئول دبیرخانه کانون مساجد چهارمحال و بختیاری، امروز(20بهمن) با اشاره به آیات قرآن به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: با توجه به آیات قرآن مبنی بر اینکه وقتی مردم فوج فوج به دین خدا می پیوندند یاری خدا حاصل می شود، نقلاب اسلامی ایران نیز بر همین مبنا به پیروزی رسید.


وی افزود: وقتی مردم اسماعیل های خود را در راه خدا قربانی کردند جامعه شکوفا می شود و قابلیت خیل کثیر را پیدا می کند و خداوند به چنین جامعه ی بزرگی اعطا می کند که با ید در مقابل این بزرگی شکرگزار باشیم.


مسئول دبیرخانه کانون مساجد استان، در ادامه با اشاره به عظمت وبزرگی خداوند متعال تصریح کرد: ما بایدپیروزی انقلاب اسلامی را مدیون امام خمینی (ره) و شهدا بوده و امروز ما باید شکر گزار باشیم.


حجت الاسلام یوسفی خاطر نشان کرد: خداوند سرنوشت هیچ ملتی را تغییر نمی دهد مگر خود ملت بخواهد بنابراین امام خمینی(ره) خواست ومردم هم با پیروی از امام خمینی(ره) سرنوشت خود را تغییر دادند.


وی با توجه به فرمایشات امام خمینی(ره) گفت: ما باید دست جنایتکاران ر از رسیدن به ملت ایران کوتاه کنیم ونگذاریم هیچ متجاوزی بر ملت ایران خودنمایی کند.


پیان پیام/
 

کد خبر 341546

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha