بسیجی باید یاور اسلام باشد

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه بسیج به شعار و لباس نیست گفت: بسیجی باید یاور اسلام باشد.

به گزارش خبرنگار شبستان از سمنان آیت الله سید محمد شاهچراغی(20 بهمن) در دیدار اعضای بسیج جامعه پزشکان استان سمنان با وی، وحدت مردم را مهمترین عامل در پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد و اظهار داشت: فجر با وحدت تحقق یافت و به پیروزی رسید و با وحدت ادامه یافت و امروز در هر پست و مقامی هستیم باید عامل وحدت باشیم.


آیت الله شاهچراغی، تفرقه و جدایی را کار شیطان دانست و گفت: برای تداوم انقلاب اسلامی باید تلاش کنیم مردم را راضی نگه داریم و نارضایتی مردم اول گرفتاری ها است و رضایت مردم و خانواده شهدا رضایت خداوند است.


وی حرکت در راه امام و خط رهبری از عامل در حفظ و تداوم انقلاب بیان کرد و افزود: باید خود در خط امام و رهبری حرکت کنیم و دیگران را نیز دعوت به حرکت در این مسیر کنیم.


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: مردم ایران با حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پاسخ قاطعی به بددهنی های مسوولان آمریکایی می دهند.


وی با تاکید بر اهمیت حضور و مشارکت مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران امسال باصلابت تر از همیشه در این خیزش سراسری شرکت می کنند.


وی با اشاره به توهین های برخی مقامات آمریکا نسبت به ایران در روزهای اخیر گفت: مردم ایران اسلامی با شعارهای مرگ بر آمریکا در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ این حرکات زشت سردمداران آمریکا را خواهند داد.


وی گفت: در کنار سلاح معنویت، باید اخلاق، دعا و نماز و به ویژه اخلاق مورد توجه بسیجیان قرار گیرد.


امام جمعه سمنان حلقه های صالحین را نیز حرکت بسیار خوبی در بسیج و سپاه دانست.


رییس جامعه بسیج پزشکان استان سمنان نیز در این نشست گزارشی از فعالیت های این بسیج ارائه کرد و گفت: 2 هزار نفر در حوزه سلامت عضو بسیج پزشکان هستند.


سکینه محرابی از فعالیت هشت کانون تحت پوشش بسیج جامعه پزشکی خبر داد و گفت: تشکیل 200 حلقه صالحین و اعزام گروههای پزشکی به مناطق محروم و روستاها از فعالیت های این بسیج است.


پایان پیام/

 

 

کد خبر 341556

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha