آثار جشنواره تجسمی فجر در لرستان نمایش داده می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از نمایش آثار جشنواره تجسمی فجر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام علی اسماعیلیان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: برگزاری نمایشگاه آثار تجسمی جشنواره فجر در استان لرستان قطعی شده است.


وی عنوان کرد: در این راستا این آثار به طور همزمان با دیگر استان های کشور در استان لرستان به نمایش در می آید که تلاش می شود علاوه بر خرم آباد در دو شهرستان کوهدشت و پلدختر نیز نمایش آثار در دستور کار قرار گیرد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان عنوان کرد: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته و اعلام متولیان امر در تهران بیش از 100 اثر از مجموع آثار جشنواره تجسمی فجر در لرستان نمایش داده خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، حجت الاسلام اسماعیلیان یادآور شد: این آثار با توجه به اینکه منتخب جشنواره تجسمی فجر هستند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و نمایشگاه این آثار می تواند برای علاقمندان و هنرمندان در رشته های مختلف تجسمی یک کارگاه آموزشی باشد.


وی رشته های نقاشی، خوشنویسی، مجسمه سازی، نگارگری، عکس، پوستر، تصویرسازی، کاریکاتور و ... را از بخش های این جشنواره برشمرد و یادآور شد: تاریخ نمایش آثار جشنواره تجسمی فجر در استان لرستان به زودی نهایی و اعلام خواهد شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 341579

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha