نمایش هوایی بالگردها و هواپیماهای هوافضا و گلباران آسمان شهر اصفهان

خبرگزاری شبستان: سرپرست معاونت روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولایت فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) از نمایش هوایی بالگردها و هواپیماهای هوافضا و گلباران آسمان شهر اصفهان خبر داد.

سروان پاسدار مهدی توانگر، سرپرست معاونت روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولایت فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) به خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با تاکید بر بزرگداشت یوم الله "22 بهمن" اظهار داشت: مراسم نمایش هوایی بالگردها و هواپیماهای هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و گلباران آسمان شهر اصفهان در مرکز آموزش عالی پرواز، مقابل گلستان شهدا امروز و فردا برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به اجرای عملیات نورافشانی در ضلع جنوبی زاینده رود، حدفاصل پل بزرگمهر و پل خواجو در ساعت 21 شامگاه دوشنبه" 21 بهمن" خواهد پرداخت.


توانگر افزود: سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب را با گرامیداشت یاد امام و شهدا و با حضور پرشکوه در راهپیمایی" 22 بهمن" گرامی می داریم و بر این اصل معتقدیم که شرکت در راهپیمایی "22 بهمن" نشانه ولایتمداری، حمایت از نظام و کشور و دفاع از حکومت اسلامی است.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 341599

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha